Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade53
Mobilspel
Pågående18 717

Forumkategorier

Användare Inlägg  
YamahaJet2007-06-29 01:45
Antal inlägg: 2239

angående trådar
hej jag vill bara deklarera att jag finner en större del av denna forumsdel såsom innehållslös och onödig.

ofta som nykter tänker jag att det krkivs ofattbart mycket skräp och jag har länge funderat på hur folk överhuvudtaget finner det givande och tar sig tiden att författa detta. allvarligt, humorn är så torr och tråkig att ingen utomstående skulle finna det kul. vi förtjäanr vårt rykte såsom nördar. jag läser nu sommarnytt i betapetshopen, skall strax vklicka på könäken.

nu när jag öppnat detta i ett nytt fönster och analyserat innehpållet måste jag fråga mig om någon än mindre nykter prissatt sortimentet. 328 daler och 75 öre?

nåvä,m för att återgå till det första - det här är sämst. jag vuill rikta invändningar mot det hela men jag orkar inte.

öh vad ska vi prata om nu. im kinda out of ideas, men alla har gått och sovit och jag pallar inte vara ensam i tysthet i detta tillstånd. den lingvistiska färdigheten må gå förlorad - men att föra en konversation torde ändock inte vara ömöjligt.

faktum är att jag ädå gillar folk här inne. alltså visst, humorn på forumet håller sådan nivå att varje frisk människa bara skulle himla med ögonen och vända ryggen åt - men detä r ändå intelligenta och vettiga människor här inne, sådana man eljest inte träffat bortom ordspelens horizont. sjukt, jag kom på detta ord med ett Z, horizont, det har jag aldrig sett bl ilagt? notera att "zon" finns däri, behövs sålunda bara H O R I T, och det är inte en större svårighet att få med en joker.

jag tror inte att jag revolutionerat betapetvärlden med ovanstående, även om det var nära. alltså, imorgon lär det vara dåligt väder och jag brukar lacka när det är det på sommaren - men den här sommaren fäster jag inte nåt större avseende vid det utan tycker istället tvärtom att det är rätt skönt. av outgrundlig anledning är mitt rum exceptionellt varmt en varm dag och exceptionellt kallt en kall dag. därför är det jobbigt att sova en typisk sommarnatt, men nu går det utan problem.

sömn är också något jag snarast borde tillgodogöra mig. jag ämnar faktiskt sova just nu. den nya munktröjan i shopen var förresten riktigt fin, undrar om inte jag vill ha en sån. nåväl vi får prrata mer imorgon måste sova nu. hejdå

Makhpyia - Ej medlem längre2007-06-29 01:48
Antal inlägg: 43

Horisont menar du väl :).

Czardas2007-06-29 02:04
Antal inlägg: 82

inte alla pomfritt på tallriken va

illiterate - Ej medlem längre2007-06-29 02:52
Antal inlägg: 6521

Jag kan lova dig att du finner mycket fina trådar i betapets munktröja. Här på forumet betatestas betapettrådarna, för att sålla bort de som är för torra för att tåla att målas. De längsta trådarna väljs ut och vävs till en betapettröja för endast 328 daler och 75 öre. På så snurrar trådcykeln runt och runt, och bildar ett fascinerande nätverk.

Makhpyia - Ej medlem längre2007-06-29 03:40
Antal inlägg: 43

Jag vill ha en overall gjord av kattrådar, Går det för sej?

Vikage2007-06-29 03:53
Antal inlägg: 579

Om jag nöjer mig med en tröja gjord på de mindre populära trådarana blir den billigare då? Priset borde ju motsvara antalet inlägg i trådarna?

Forky - Ej medlem längre2007-06-29 08:11
Antal inlägg: 1536

Nja, det handlar inte så mycket om antalet inlägg i tröjtrådarna. Kvaliteten på inläggen är så mycket viktigare. Således är en tröja tillverkad av få högkvalitativa trådinlägg oftast mer prisvärd än en tröja gjord av många Taiwan-tillverkade inlägg.

Tufflan2007-06-29 08:58
Antal inlägg: 1254

"Jag spelar bara normal"

Den ska jag ha, undrar vilken sorts trådar som gått ner i den.

Forky - Ej medlem längre2007-06-29 10:14

He he, där kan vi verkligen snacka om ett högkvalitativt trådinlägg!

"Jag spelar bara normal". Ha ha..! *garvar fortfarande* :-))

YamahaJet2007-06-29 10:25
Antal inlägg: 2239

ah suck... :(

Jarmis2007-06-29 10:26
Antal inlägg: 134

Czardas: pomfritt..?

Rikku2007-06-29 10:49
Antal inlägg: 353

Det e jobbigt att skriva pommes frites, så jag förstår att Czardas inte har alla pomfritt på tallriken. Jag undrar bara just hur många som ramlat av och om dessa bidragit med fibrer till Taiwan-tröjorna...?

Nemi2007-06-29 10:57
Antal inlägg: 5952

trådar spinner lätt iväg och kan bli en härva som stickor en del i ögonen ;)

/Nemi - lite väl trött idag

Jarmis2007-06-29 11:04

Stickor? Är det dom ni använder till att sticka tröjorna med? Många tröjor med tanke på alla trådar...

Rikku2007-06-29 11:24
Antal inlägg: 353

Jarmis, du är en man med många talanger men att du kunde sticka! Det förvånar till och med mig!

Jarmis2007-06-29 11:38

Sticka kan jag, dock inte sticka med stickor och garn... Sticka till skogs och sticka någon är jag däremot ganska bra på!

Vikage2007-06-29 11:54
Antal inlägg: 579

Jag anser att vi behöver göra fler inläggg svart så att vi kan få fler svarta tshirtar i betapetshoppen

Forky - Ej medlem längre2007-06-29 12:41

Vaddå. jag har aldrig betalat skatt för att göra mina skruvade inlägg (NICKA!!).

Forky - Ej medlem längre2007-06-29 12:46

För övrigt tycker jag att Jarmis tramsar för mycket. Han borde hålla sig till sin favorittråd. Ni vet, den med döa pratet. ;-P

Sturgis2007-06-29 13:45
Antal inlägg: 110

jag känner mig lite osäker på vad jag får skriva och inte gällande forum, så jag känner mig lite förtryckt av de traditionella forumsreglerna.

nu har jag inte sett några specifika regler för detta forum, har inte kollat heller. Men jag har åkt på en varning hitils, och saken blir väll jobbigare om man får två :O

ööö, ja och det jag vill säga med detta inlägg är väll att man inte kan skoja om vad som helst och "vara sig själv" ...
men det är väll ganska självklart att man får hålla någon standard, dock tråkigt.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?