Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 18 722 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 25ggr - Ej medlem längre | 2007-07-08 17:09 | |
![]() | El-giganten cykeln? El-giganten erbjudandet för ett bra tag sen. Den där "la la cykeln på köpet". Nån som vet vad det är för slags cykel? som har en länk eller en bild eller så? ja jag vet att erbjudandet inte finns längre =) | |
| Qårn | 2007-07-08 18:24 | |
![]() | Men du vet uppenbarligen inte att Frågor betyder frågor rörande betapet :P | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 19:08 | |
![]() | Det är ingen som har sagt det. :-) | |
| Malexander_ | 2007-07-08 19:46 | |
![]() | Inlägget ligger ju under Snack.....då är det okej att fråga om cyklar? Däremot ska väl frågor under Frågor beröra betabet! och ang cykeln........jag vet inget om den. =) | |
| Malexander_ | 2007-07-08 19:47 | |
![]() | Betapet ska det ju vara för bövelen!! | |
| gubbi | 2007-07-08 21:39 | |
![]() | (Jag flyttade tråden från Frågor till Snack) | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2007-07-08 23:00 | |
![]() | Och nu när det är en fri snacktråd kan jag svara att både El-Genanten och Siba har erbjudit riktiga skitcyklar, i praktiken värda kanske en femhundring styck. Beställda för att se coola och tåliga ut men kosta så lite som möjligt i inköp. Usla komponenter, dålig byggkvalitet och omonterade från butik. Målet var väl att få föräldrar att unna sig en platt-tv till sovrummet genom att få deras tonåringar att gilla idén med en lång shoppingtur på lördagen. Oväxlade standardcyklar av hyfsad kvalitet hade man nog kunnat skänka bort, men såna hojar hade förstås inte sett tillräckligt coola ut för att locka tonåringarna. Vill man ha en cykel att rent allmänt tuta runt på rekommenderar jag en begagnad 28", gärna en hybrid eller citybike-variant. Undvik i det fallet grova däck och alla former av dämpare som pesten - de snor bara kraft om man mest kör på asfalt. Vill man å andra sidan ha en bergs- och skogscykel så behöver man rejäla bromsar och dämpare och då får man lägga ut lite pengar och köpa en hoj med märkeskomponenter. "Cykel på köpet" var en klatschig reklamidé och svängig doggejingel men själva cykeln är lika mycket värd (och har samma hållbarhet vid utomhusbruk) som kartongen platt-tv:n levereras i. Mvh, Poänglös Legitimerad elitist och cykelbesserwisser | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2007-07-08 23:04 | |
![]() | Och på blocket finns massor av såna här cyklar. Den här annonsen kanske är den mest informativa (målet för länken tas säkert bort så småningom): www.blocket.se/vi/11...tm ?ca=11_s | |
| 25ggr - Ej medlem längre | 2007-07-09 19:31 | |
![]() | ah, tack för tipsen! Sambon var sugen på att köpa en cykel och hade pratat med en kompis om just den där. Kompisen sa att den var jäkligt bra så jag tänkte kolla runt lite, men då vet jag att det inte är nåt att leta efter =) | |
| 25ggr - Ej medlem längre | 2007-07-09 19:40 | |
![]() | Och för att svara Qårn. Nej det visste jag inte, har inget minne av att jag läst det någonstans heller... | |
| ÖverPräktig | 2007-07-09 19:54 | |
![]() | Ja, att vissa artister säljer sig för att prångla ut skräp som är livsfarligt är riktigt lågt. Dogge verkar ju ha klent med pengar enligt artiklarna i kvällspressen undrar vad han gör av stålarna (röka?). De där cyklarna håller samma kvalite som "gratisklockorna" som erbjuds ibland i andra "fina" erbjudande. | |
| levakdörB | 2007-07-09 20:03 | |
![]() | Dags att montera cykeln på dogge, och starta kampanjen: För 100:- extra får en cykel på köpet och en föredettng. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2007-07-09 23:19 | |
![]() | levakdörB din skämtare. Hahahahaha. Haha. Heh.... Hahahahahahaha. Ha! Haha. Du borde fila lite på dina repliker. | |