Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 747 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gubbi | 2007-07-21 12:56 | |
![]() | Saker som retar upp folk :P Här tänkte jag att man skulle skriva saker som man kan säga som tveklöst retar upp folk... :) Till den inbitne golfaren: -Men golf är ju egentligen ingen riktig sport Till stockholmaren: -Men Stockholm är ju egentligen en ganska liten stad (jämfört med många andra europeiska huvudstäder) Till den som just köpt ett svindyrt sommarhus: -Så hur har ni det i "stugan"? | |
| Mouche - Administratör | 2007-07-21 13:24 | |
![]() | Egen tabbe... "Och detta är sonen förstår jag?"...till äldre dam med mycket ung make! Mouche | |
| gubbi | 2007-07-21 13:41 | |
![]() | :) | |
| Vafalls - Ej medlem längre | 2007-07-21 13:50 | |
![]() | patetiskt, lär av mig | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-07-21 13:55 | |
![]() | till en isbandy spelare - jag spelar bandy jag med (innebandy) | |
| Hapu | 2007-07-21 14:01 | |
![]() | Vet inte, men det retar otroligt många människor när man påpekar att vi bor i ett otroligt trångsynt och inteligensfientligt land och att många europeiska länder är långt mer framstådende på ett stort antala områden än vad vi är... | |
| JaguIaren | 2007-07-21 14:30 | |
![]() | Kanske inte så konstigt eftersom du indirekt kallar oss för idioter då.. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2007-07-21 14:51 | |
![]() | Hapu är din stavning ditt kamouflage i detta "inteligensfientliga" land? Något som retar folk är när man kastar sten i glashus. | |
| Hapu | 2007-07-21 15:00 | |
![]() | Ja, du jankster, inte vet jag om man är korkad om man råkar stava ett ord fel, men jag vet i alla fall att jag lyckades reta upp dig! =) | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-21 15:36 | |
![]() | Korrekt kommatering är inte heller så lätt att åstadkomma. ;-P | |
| y not | 2007-07-21 15:50 | |
![]() | höj bensinpriset minska produktionen | |
| sarlina | 2007-07-21 16:16 | |
![]() | Att, i ett sådant där "ring o tyck"-program i radio, på bruten svenska förklara att man inte är särskilt imponerad av skärgårdens skönhet, den svenska sjukvården kvalitet eller Astrid Lindgrens författarskap. Att fira mördade stadsråds dödsdagar med fest och fyrverkerier Att på ett miljöpartimöte komma med fräcka sexistiska skämt om språkrören | |
| Sharlan | 2007-07-21 23:02 | |
![]() | Att våga sig på att (någon gång under sommaren) säga till en medelålders människa att man inte gillar Evert Taube. Lite samma fenomen som att dissa Astrid Lindgren (till exempel genom att säga att man inte alls tycker att hon förtjänar något nobelpris). | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-07-21 23:07 | |
![]() | Jag har hört att Mick E myntade uttrycket "golf är en tursport". Men jag kan ha fel... | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-07-21 23:13 | |
![]() | och när kommer babyn? (till den lite fete lärarinnan)..... säkert att du inte ska ha en kaka till? (till hon som just beskrivit sin nya bantardiet i detalj) | |
| Futharken | 2007-07-21 23:40 | |
![]() | Att hävda att privat sjukvård är sjukt dåligt, att alla privatskolor borde stängas och att kollektivtrafiken skall vara skattefinansierad på moderaternas partikonvent... | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-07-21 23:42 | |
![]() | Haha jag gjorde bort mig på det klassiska viset för två veckor sedan på ICA, träffade en gammal tjejkompis å sa nåt i stil med att GRATTIS, när ska ni ha??.. Hon tittade på mig som om jag varr en idiot:D HAHA jag trodde jag skulle dö av skam ( Å andra sidan är det ju inte jag som har ätit mig smällfet).. Jag fick iaf ruskigt bråttom därifrån något generad.. | |
| Arme - Ej medlem längre | 2007-07-22 10:52 | |
![]() | Att vara oändligt tråkig och tjatig retar åtminstonde upp mig. | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-07-22 13:19 | |
![]() | haha du med mammamu? piinsamt är det! tänk dig då en ny lärare.... vågade ju knappt säga pip resten av terminen!!(nåja iaf lektionen) här är en till: att säga till någon att å vilken fin jacka, den såg jag på rea förrförra året... | |
| MightyToo | 2007-07-22 14:08 | |
![]() | Att säga "å vilket sött barnbarn" till de 45-åriga nyblivna morsorna i Stockholm... | |