Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 747 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-07-24 11:16 | |
![]() | Katten needs tältråd! Tja. Jag och några skumma individer till tänker fattigtälta under semesterns sista vecka. Jag behöver tips på bra tältställen, helst Söderut! Enda kravet är terrängen, det får absolut ej vara platt ty jag ogillar platta landskap. Bra fiskesjöar ska ingå. Tack på förhand! | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-24 11:18 | |
![]() | Vad är "söderut"? Ja, söder om Lidingö förstår jag, men du kan inte precisera lite? | |
| Miss_jk | 2007-07-24 11:21 | |
![]() | Runt vättern finns det massa supermysiga ställen. Ska kolla om jag kommer på vad det hette där jag var... Återkommer! | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-07-24 11:30 | |
![]() | Inte småland bara. jag orkar inte förklara, men du vill inte dit. jag lovar. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-07-24 11:38 | |
![]() | Jag minns att jag en gg bilade runt med nån karl, och så var vi nånstans i Säfsen-området, och så fanns det såna där häftiga sjöar med sandbotten och grejer. Där kunde man tälta minnsann! Minns dock inte alls vad stället hette :( Iofs så såg man knappt NÅN fisk där. Hm. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-07-24 11:40 | |
![]() | Ok, Säfsen är iofs norrut men det kändes södrigt iaf! | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-07-24 13:22 | |
![]() | Står inte södra Sverige under vatten? :) | |
| Mc_ivan | 2007-07-24 13:51 | |
![]() | vid kordinaterna 58 N 13 Ö | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-24 16:44 | |
![]() | Icke platt? Ja, då kan ni ju åka till Ulricehamn. Du kommer inte många meter från stan innan det är backigt. Hur det är med fiskelyckan vet jag inte, men där finns bland annat Åsunden och Ätran. Runt den förstnämnda finns bra cykelvägar. Du kan dessutom bada, hyra diverse båtar (canadenare, kanot, roddbåt), surfa och åka vattenskidor. En av mina sommarpärlor är Västervik! | |
| skogstorparn | 2007-07-24 17:27 | |
![]() | halleluja!! vi i ulricehamn rullar ut röda mattan för äppelkatten!asfalterade cykelbanor(fd järnväg) finns i flera mil åt tre håll,och närhet till bra fiskesjöar!! | |
| Arme - Ej medlem längre | 2007-07-24 18:01 | |
![]() | Juste semesterplan... Jag har tältat vid Hornsjön en gång. www.hitta.se/SearchC...va r=Horred Det tyckte jag var flott, huruvida det är en bra fiskesjö låter jag dock vara osagt | |
| Angeloflove | 2007-07-24 20:48 | |
![]() | Uscha uscha! Jag har den märkliga åkomman tältfobi... *mår illa* | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-07-24 21:16 | |
![]() | Tält är ju bäst! Så länge det ej förekommer par i gänget - jag har sovit ute vid (den redan släckta och självfallet regnblöta) elden alldeles för många ggr för att uppskatta andras förälskelser under tältningen... ;/ Tack för alla tips allihop! Skall framföra dem till de inblandade. | |
| Vigdir | 2007-07-24 21:42 | |
![]() | Kan rekommendera trakterna kring Hökensås i detta fall, bra tältplatser, massa småsjöar, mycket fisk. Och inte är det platt det allra minsta, vi har berg här, har vi. Nära till Vättern är det också. Utgå från lilla Tidaholm så ska du se att ni hittar massor av ställen. | |
| regnigt | 2007-07-24 22:54 | |
![]() | Jag känner mig lurad, trodde att det här skulle vara en tråd om katter. | |
| Mr_Fungus | 2007-07-26 13:15 | |
![]() | Dalsland, Dalsland, Dalsland...I Färgelanda kommun finns det många fina fiskesjöar och tältplatser. Man kan även nämna att det även finns ett fjäll. Hoppas att det blir en trevlig tälttur till slut. Ha det. | |