Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 747 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-24 19:43 | |
![]() | Tour de France Någon mer än jag som spenderar denna regniga sommar med att se på spektaklet?. Denna upplagan verkar bli mer spännande på länge och duellerna mellan Contador och Rasmussen är verkligen hög tv-underhållning. För att inte tala om Vinokourovs bragdtour. Vem vinner bergspriset, ungdomspriset och totalen? Era tips och tankar här... | |
| DennisPlz | 2007-07-24 19:46 | |
![]() | Men framför allt, vem vinner priset för bästa ursäkt vid nästa positiva dopingtest? | |
| Qårn | 2007-07-24 19:47 | |
![]() | Nej, jag kommer nog inte se det. Finner ingen underhållning att kolla på dopade tokskallar. | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-24 19:48 | |
![]() | Jag hoppas alla som dopar sig åker fast. Dom förstör hela sporten och förtjänar offentliga spöstraff. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-07-24 19:59 | |
![]() | Då skulle cykel(sporten?) självdö. Bara att inse, varenda jävel är dopad.... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-07-24 21:21 | |
![]() | Jag nöjer mig med Kraftwerks klassiker och minnen från den soliga dagen då jag blitt påmosad av glada fransar i Paris! I samband med finalen :) | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-07-24 21:29 | |
![]() | Leather, såg spurten på tour de France i MArseille nu senast;) | |
| sarlina | 2007-07-24 21:35 | |
![]() | Jag säger bara Stålfarfar..... Äppelkatten:Påmosad??? | |
| y not | 2007-07-24 22:01 | |
![]() | Jag ahr sett ett par av loppen och tycker att det är ett intressant spektakel, och jag älskar långa uppgörelser så det här är verkligen det ultimata. tycker ejänkligen att dopingen skulle vara fri. Som det är nu så är det bara en tävling om att på olika sätt utföra doping som inte märks eller som ännu inte är förbjuden. Sen om idrottsmännen tycker det är värt att dö för äran så är det väl okey. Det är väl inte mer knäppt än att gå ut i strid och dö för sin flagga. | |
| anduors - Ej medlem längre | 2007-07-24 22:12 | |
![]() | www.aftonbladet.se/v...01 ,00.html ska man skratta eller gråta? | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-24 22:16 | |
![]() | Verkligen tråkigt, Han var lite av en favorit efter att ha kommit tillbaka efter att ha vurpat och fått sy 30 stygn i början av touren. Hans lag ledde lagtävlingen och jag kan tänka mej att dom inte är speciellt glada på honom nu när han har förstört deras tävling, frågan är om laget var inblandat eller om han gjorde det på eget bevåg. | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-24 22:16 | |
![]() | Favorit för mej inte i sammandraget om ingen förstod. | |
| anduors - Ej medlem längre | 2007-07-24 22:18 | |
![]() | "Hans lag Astana hoppar dessutom av tävlingen av moraliska skäl" Klokt val tycker jag. Dock instämmer jag med att han varit en favorit hos mig tillsammans med Klöden. Nu känns det tämligen avslaget och frågan är väl om Tour de France kommer att fullföljas? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-07-24 22:38 | |
![]() | Det här med doping känns en aning luddigt. Tränar man för mycket på hög höjd så får man antagligen helt naturligt så hög koncentration av röda blodkroppar att det är onaturligt, och därmed räknas som att man är dopad. Det känns mest som att elitidrott går ut på att komma så nära övertramp som möjligt, utan att råka trampa över. | |
| massamark | 2007-07-25 02:26 | |
![]() | Tour de france fullföljdes 1998, när sanningen om festina kom fram, om det var frivilliga avhopp eller inne vet jag inte . Astanas handlande, är helt rätt i det avståndstagande man ser nu innom cyklingen, T-Mobiles rensning i laget, Danska cykelsförbundets avstänging av michael rasmussen på Nationnivå. ZDF o ARD som packade ihop när Tysken patrik zinkewitz, blev ertappad. Dock inte i Tour de france, utan i ett tidigare skede, så hade allt fungerat så hade Patrik aldrig fått delta i touren. Vi har även Phonak hearing system, som skulle avveckla sin verksamhet efter 2006 års säson men som gjorde det tidigare för en viss tyler hamilton åkte fast för dopning i förra årets tour. Det var astana som föddes ur askan av Phonak hearing systems. Ett domstols beslut har sagt att man får gräva i Jan ullrish, bankonton i schwiez. Samt Tyskland som har sagt ingen tidigare dopat cyklist kommer få tävla i den tyska landskagsdressen. Jaja, någon annan gång pratar jag om touren, o inte om doping. Ps den där chris härenstam kan stjäla njörnungar framför björn mamman. vilket världsbild kan man ha då man får kommentera i SVT24? | |
| Shar | 2007-07-25 11:52 | |
![]() | Orkar inte se på sånt | |
| getramses | 2007-07-25 13:23 | |
![]() | här i Norge har skiten lyckats peta bort den i princip enda höjdpunkten i den i övrigt sorgliga tv-tablån, "that 70's show", i flera veckors tid nu. hoppas de ramlar och får hemska, vanställande skrubbsår. | |