Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 749 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| China Doll | 2007-07-27 00:34 | |
![]() | Kan man tjatas ihjäl? Nu skriker jag nästan varje gång trailern för "ett öga rött" kommer. Den kommer ju i varenda reklampaus som finns. Jag vill inte höra flaggish flaggish igen. Jag skulle nog inte gå och se filmen om jag så fick tusen kronor för det. Kan man tjatas ihjäl? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-07-27 00:41 | |
![]() | Det kallas för hjärntvätt. Om ett tag kommer du att börja säga "flaggish flaggish" själv, om du inte omedelbart skänker TV:n till välgörenhet. Tips: Jag behöver en TV. | |
| Brittson | 2007-07-27 00:43 | |
![]() | Åå, jag håller med dig! Första gången jag såg reklamen tänkte jag att man kanske skulle se den filmen, men nu hatar jag den! Det är en fruktansvärd reklam. Värst var det under Simpsons-maratonet i lördags. Vi såg eländet en gång i kvarten i över fem timmar! | |
| Candee | 2007-07-27 00:46 | |
![]() | Reklamen om något har gjort att jag aldrig skulle se filmen. Efter det man sett verkar filmen inte värd att se alls... ..riktigt 'torr' verkar den...*reklamen suger* | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-07-27 01:13 | |
![]() | Jag drar mig för att slå på 6:an i onödan eftersom sannolikheten för att jag ska drabbas av aggressiva utbrott är över 33%. 33% av tiden matas jag nämligen av värdelöst producerad och dåligt hopklippt och ljudsatt hjärntvätt. | |
| Candee | 2007-07-27 04:16 | |
![]() | Hehe...ja, sexan bjuder nog inte på mycket..har du rätt i illiterate..=o) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-07-27 11:11 | |
![]() | Haha. Fett skönt att jag inte ens hajar vad ni pratar om. Jag är antiteve. Främst för sånt skit: www.dn.se/DNet/jsp/p...p; a=674317 | |
| Brittson | 2007-07-27 11:58 | |
![]() | Men sexan visar i alla fall en massa Simpsons emellan all skit! | |