Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 749 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magnus1111 | 2007-07-29 19:15 | |
![]() | Nedkopplad under spel :( När man är mitt i ett spel och blir nedkopplad så man måste gå ut ur spelet för att sedan kunna återgå till spelet, måste något göras!!!!!!!! Man har ju bara 5 min på sig för att kunna koppla upp sig igen, men hur jävla lätt är det när man inte kommer in i spelrummet igen bara för att det är fullt. Det måste finnas något annat sett för att lösa det. 72- fick jag pga systemet inte funkar som det ska. Tack så mycket :( | |
| Magic Wand | 2007-07-29 19:25 | |
![]() | Du kan komma in i ett fullt spelrum om du har ett startat spel och har blivit nedkopplad. Om du kollar noga så är namnet på spelrummet understruket om det går att gå in och har du ett startat spel så är namnet understruket för dig även om det är fullt --så bara att stiga in igen | |
| passus - Ej medlem längre | 2007-07-29 20:47 | |
![]() | Är det verkligen så? Jag har råkat ut för det två gånger i dag, och såvitt jag kunde se var spelrumsnamnet inte understruket förrän det faktiskt blev plats. Först då kunde jag gå in - turligt nog inom de fem minutrarna. | |
| simone_gc | 2007-07-29 21:11 | |
![]() | Jag brukar nog komma mig in.. | |
| Lolli pop | 2007-07-29 21:45 | |
![]() | Jag har råkat ut för samma sak - det kostade poäng, förutom att man framstår ju som en som ger upp. | |
| plingeplong | 2007-07-29 22:09 | |
![]() | Det händer mej varje gång telefonen ringer. Ibland måste man uppdatera sidan för att kunna logga in. Man tappar nåt poäng, men det är bara att försöka ta tillbaka. | |
| ecnaton | 2007-07-29 22:21 | |
![]() | Tycker inte att det är hela världen, när någon blir nedkopplad som jag spelar mot brukar jag alltid utgå från att nåt har hänt och h*n försöker ta sig in i spelet igen. Sen kan man ju tycka att det är lite surt att förlora en massa poäng men, men man kan drabbas av värre saker kan man ju drabbas av (eller ;P ) | |
| Nemi | 2007-07-29 22:26 | |
![]() | Det är oftast inte betapet's fel utan internet hos den som spelar som är instabilt. Det går nog inte att bygga något slags system för de som tappat kontakt med servern så att denne automatiskt ska komma tillbaka till de spel han/hon försvann ifrån. Jag förstår frustrationen men ring och skäll på internetleverantören och testa att spela i rum som inte är proppfulla om ni vet med er att ni kan bli urloggade, det är det tips jag kan ge. Mvh, Nemi | |
| Nemi | 2007-07-29 22:34 | |
![]() | Lite mer info här www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | |
| Nemi | 2007-07-29 22:35 | |
![]() | Jag låser denna tråd då den snarare hör hemma i frågor och hänvisar till tidigare länkad tråd. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.