Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carinapk | 2007-08-10 00:08 | |
![]() | hjälp Jag får många mail. Och jag brukar tömma brevlådan ofta. Helt plötsligt kan jag inte ta bort vissa mail. Jag har outlook express. Kan någon hjälpa mig förstå varför jag helt plötsligt inte kan ta bort vissa mail. Och hur kommer jag tillrätta med det? | |
| Minta | 2007-08-10 00:56 | |
![]() | Min dator kraschade (välte), och säger att den behöver en konsekvens...någonting. Den kan inte kommunicera med windows, kan inte hitta...kan inte hitta ....kan inte hitta....Massor med jobb och pengar har försvunnit. Går det att rädda innehållet på hårddisken tro? | |
| Iscar - Ej medlem längre | 2007-08-10 05:48 | |
![]() | Minta, ahlbergdata.se/. | |
| Minta | 2007-08-10 06:11 | |
![]() | Tack Iscar! | |
| Minta | 2007-08-11 11:42 | |
![]() | Är det svårt att installera en ny hårddisk om man aldrig gjort det förut? Hårddisken kostar 900 men datateknikern ska ha 2 500 för att installera den? | |
| Iscar - Ej medlem längre | 2007-08-11 12:19 | |
![]() | Nej det är riktigt lätt. Skruva bort höljet och titta hur den gamla disken sitter. Det är två kablar en IDE (grå och cirka 4 centimeter bred och lövtunn) sen har du en strömkabel som kommer från elaggregatet. Jag krånglar til ldet nu märker jag, öppna burken och sätt sladdarna som de sitter i den trasiga hårddisken till den nya. Dock ett stort DOCK, har du bara en disk nu så har du operativsystemet där, då kommer din dator inte fungera, mer information först innan jag eller någon annan hjälper mer. | |
| Angus | 2007-08-11 12:37 | |
![]() | 2500 är alldeles för dyrt. Det är inte ens en timmes jobb. Sätt upp en lapp på Ica istället och erbjud en 300-ing för jobbet. De tonåriga datanördarna i kvarteret kommer att stå i kö för att få tjäna dessa pengar.. | |
| Minta | 2007-08-11 12:40 | |
![]() | Han sade att det vara en massa drivrutiner som måste installeras. | |
| Minta | 2007-08-11 12:42 | |
![]() | Men operativsystemet Windows vista har jag, det kan man väl installera själv? | |
| Iscar - Ej medlem längre | 2007-08-11 12:43 | |
![]() | Men damn it:) Han menar nog att är tvungen att instalera nytt OS (win xp eller vista) det kostar. Följ Angus råd och hör dig lite för så kommer någon snäll pojke med piratkopia på windows och instalerar till dig för en kram och ett glas saft. Du ska absolut inte betala några 2500!! | |
| Minta | 2007-08-11 14:02 | |
![]() | Tack, då fixar jag det själv (med hjälp av någon snäll pojke) jag har Windows Vista själv. Tack för råden. Denne datatekniker har försökt rädda filer och det tog 4 timmar (600:- i timman) men lyckades inte rädda något av värde. Det får räcka med vad det kostat. Företaget i Stockhol hade varit ett alternativ, men nu har jag gjort om jobben jag förlorade så nu spelare det ingen roll längre inte för 10 000-20 000. | |
| MellonCollie | 2007-08-12 17:00 | |
![]() | Jag vill också att det ska komma en snäll pojke till mig som bara vill ha en kram och ett glas saft för att...ehm...fixa min dator ;) | |