Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 800 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| almalong - Ej medlem längre | 2007-08-11 22:02 | |
![]() | Idiotspel var namnet Nu var jag än en gång chanslös mot en 700-rankad. Spelade perfekt men... Varför dessa idiotiska koefficienter som läggs in i programmet, man är en marionett med bakbundna händer när dessa idiotspel slår in. Analfabeten jag mötte fick hela tiden bästa kombar medan jag fick totalt omöjliga, spelet igenom. Varför inte varudeklaration för det ni tillhandahåller så ni slipper skapa/förvärra depressioner: 1) Meddela att spelet är ung som schack, lägger man fel straffas man av programmet (programmet = brickutdelaren, dvs idioten). 2) | |
| Azurblå | 2007-08-11 22:08 | |
![]() | Oj oj oj Stackare som förlorat ett spel. | |
| zenlinpen | 2007-08-11 22:10 | |
![]() | äh, gilla läget. ibland har man otur. och bara för att man ligger på runt 700 i rank behöver man inte vara en analfabet. det är ganska fult att skriva det här i forumet, jag menar, det är ju bara att gå in i din statestik och kolla vem det är du försöker förnedra. du kanske helt enkelt spelade dåligt? | |
| Mouche - Administratör | 2007-08-11 22:18 | |
![]() | Att kalla en motspelare för dumma saker och att tillika lämna ut en person på det sätt som ovan skett är inte saker som ska förekomma här på Betapet. Att jag bara stänger tråden och inte raderar den helt beror på att den person som kallades "analfabet" bevisligen var den som spelade bäst i matchen ifråga och att den personen på detta sätt får visa oss andra att han/hon gjorde en ypperligt bra match! Som tidigare sagts...Har man inget vettigt att säga är det betydligt bättre att hålla tyst! Det är frivilligt att vistas här och trivs man inte ska man givetvis söka sig någon annanstans! Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.