Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 871 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| OneW | 2007-08-21 14:15 | |
![]() | Betapet på facebook Betapet är bara så älskat.. !! Betapet på www.facebook.com har redan 63 medlemmar. | |
| Övningsköra - Ej medlem längre | 2007-08-21 15:44 | |
![]() | 65 stycken nu..men det händer ju inte så mycket där för det.-. | |
| OneW | 2007-08-21 15:47 | |
![]() | nä.. det är lite väl lugnt. och inte lätt att veta vem alla är | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-08-21 16:03 | |
![]() | Där ser jag inte alls ut som jag gör här. Härligt med lite förvirring. | |
| sakoline | 2007-08-21 16:08 | |
![]() | Vad är det??? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-08-21 16:09 | |
![]() | Lunarstorm för vuxna. | |
| monk - Administratör | 2007-08-21 16:10 | |
![]() | haha, nu är jag med oxå ;D | |
| OneW | 2007-08-21 16:11 | |
![]() | Gariam: du har ju inte avslöjat i Discussion Board vem du är heller! finne ju ett topic "vem är du". nu vill jag ju veta :) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-21 16:15 | |
![]() | Yes! Visst ere med :) Och så finns det en scrabble-app där. Fast Facebook... Rätt trist ställe när man addat klart folket, lix. Vad finns det att göra? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-08-21 16:33 | |
![]() | Ja, såg det! Fixat nu :o) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-08-21 16:34 | |
![]() | Vad man kan göra? Livsviktiga grejer som att mata de fluffiga djuren, rita fula bilder i folks grafittirutor, tycka en massa saker, titta på bilder och prata med folk. Såklart! | |
| Riverpoet | 2007-08-21 17:25 | |
![]() | Tycker facebook är rätt vettigt ändå. Ett community är väl lite vad man gör det till? På facebook kan man göra rätt mycket grejer samt att alla polare finns där. Lägger man upp bilder är det bara att tagga kompisarna enkelt så får dom reda på att dom är med. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-22 13:31 | |
![]() | Det ballaste med facebook är att man kan utveckla egna "apps" till det, och sedan kan vem som helst "installera" dessa "apps". Det är ungefär som att jämföra IBM med Microsoft för 20 år sen. IBM är Lunastorm, och de utvecklar själva alla sina "apps". Microsoft/Facebook öppnar istället för tredjepartsutvecklare att skapa "apps" att fylla plattformen med. Därmed blir slutresultatet mycket rikare (och även mindre konsistent naturligtvis). Förmodligen kommer Facebook att konkurrera ut alla andra communities inom kort. Ägaren har tackat nej till flera bud, bland annat ett bud från Yahoo på några miljarder. | |
| OneW | 2007-08-22 13:33 | |
![]() | det bästa med facebook (och då är jag relativt ny användare) är att jag hittade min kusin där som jag tappade kontakten med för 25-30 år sen! Just nu scannar jag av och letar efter gamla klasskamrater. Tyvärr är det bara sökbart om man gått mer än nio år och det har jag inte gjort... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-22 15:12 | |
![]() | Jag håller fortf. på innehållet. Facebook har ingen riktig profil. Det är innehållet som skapar sidan. Kanske kommer det fler apps som är nyskapande och som binder samman folk på ett spännande sätt. Men som sagt - huvudfunktionen är ju fortf att skriva till varann... Jag står fast vid att Helgon är fortf världens bästa community :D | |
| Miss_jk | 2007-08-22 15:19 | |
![]() | Har oxå nyligen skaffat en sida där, men snälla, kan någon hjälpa mig lite! Har inte kommit underfund med alla funktioner och fattar inte vad allt är för något... Kan någon förklara lite, tack! =) | |
| OneW | 2007-08-22 15:28 | |
![]() | Miss_jk/ Du bygger upp din sida med olika apps. Allt från wallpapers som en gästbok till att lägga upp bilder, gå med i olika grupper. Det finns två "startlägen" när du loggar in kommer du först till den sammanställda sidan. När du klickar på profile får du fylla i din info. Tar ett tag att komma underfund med men jag lovar att du kommer in i det fort! Sen kan jag tipsa om en jättebra grupp på facebook. Den heter "Älska AIK" ;-) jag lovar att du blir hedersmedlem direkt *L* | |
| Alfredo - Ej medlem längre | 2007-08-22 16:28 | |
![]() | facebook måste vara den plottrigaste communityn på internet... | |
| Övningsköra - Ej medlem längre | 2007-08-22 16:57 | |
![]() | finns det communityn på andra ställen än internet? | |
| le-lou | 2007-08-22 16:58 | |
![]() | jupp, håller med Alfredo. Rörig, plottrig och jag förstår inte alls vad hypen handlar om. Comunity som community liksom. Vad är grejen, hur är det nyskapande (egentligen)? | |