Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2007-08-23 20:49 | |
![]() | medlemsomröstning tips kan ni inte köra en omröstinging om hur många här på betapet som är homosexuella? hade varit roligt att se hur stor andel som är det tycker jag. | |
| odin - Administratör | 2007-08-23 20:54 | |
![]() | Hm, man vet ju aldrig hur folk uppfattar det hela, tror du det kan göras på ett bra sätt? | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 20:59 | |
![]() | Vilken läggning har du? Homosexuell Heterosexuell Bisexuell | |
| Jesper M | 2007-08-23 21:02 | |
![]() | eller munk :). jag tror inte att det är några probem, omröstningen är ju anonym och det är ju faktiskt en intressant fakta. tycker jag iaf. Och kan man ha pridefestival så kan man nog ha omröstning på betapet :D! | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:03 | |
![]() | jag tycker också det skulle vara intressant, sen finns det ju andra läggningar utöver dom där .. så ev. kanske man kan ta med "Annan" som alternativ .. | |
| odin - Administratör | 2007-08-23 21:16 | |
![]() | Vilka andra? ;p | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:19 | |
![]() | Men vari ligger intresset?? | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:19 | |
![]() | metrosexuell .. transsexuell .. finns massor ju | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:20 | |
![]() | Det skulle väl vara intressant i största allmänhet att se hur många av personerna som svarar i Betapets medlemsomröstningar som är homosexuella eller annat. Dessutom så är det ju upp till var och en om dom vill svara på frågan och som Jesper M sa tidigare, det är anonymt. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:23 | |
![]() | Men jag fattar ändå inte vad ens sexuella läggning har med beta å göra?? | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:24 | |
![]() | Hur ofta har någon av medlemsomröstningarna något med Betapet att göra egentligen? Du vet dom där frågorna som byts lite då och då, till vänster... Under alla rummen. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:26 | |
![]() | nae iofs,,,men jag tycker ändå att det e såå mycke snack om sexuell läggning, nåt som alla borde få ha för sig själva. Helt ointressant i mina ögon!!! | |
| Övningsköra - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:29 | |
![]() | det är ju anonymt fortfarande | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:30 | |
![]() | Annorlunda sexuell läggning accepteras mer och mer varje dag och jag ser inget fel i att ställa den frågan så länge valet att svara eller inte finns, samt möjligheten att vara anonym. | |
| Övningsköra - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:30 | |
![]() | och det är då bra mycket intressantare än färger på sportbilar.. | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:30 | |
![]() | Annorlunda var fel ordval kom jag på, men ni förstår nog vad jag menar. No offense. | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:35 | |
![]() | Ja det e klart att det accepteras faan vore annars!! Jag har absolut inte sagt något om att det inte skulle vara så. Tycker bara inte att det e intressant vad man har för läggning. Jag tänker på helt andra saker när jag träffar människor än vad det gör i sängen. Men det e min åsikt å om ni tycker det e intressant så e det ok för mej. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:38 | |
![]() | Det finns fem olika "kön" (genders, ej sexes) enligt www.meridianmagazine...en der.html 1. Män som gillar kvinnor 2. Kvinnor som gillar män 3. Män som gillar män 4. Kvinnor som gillar kvinnor 5. Transsexuella (borde väl på samma sätt delas upp i män/kvinnor som genomgått operation) Ska man prata om läggningar borde det då finnas väldigt många olika sorters läggningar. (Alla tänkbara läggningar där man är attraherad av någon annan person som tillhör någon av dessa fem grupper.) 1a. Män som gillar kvinnor som gillar män. 1b. Män som gillar kvinnor som gillar kvinnor. 2a. Män som gillar män som gillar män. 2b. Män som gillar män som gillar kvinnor. 2c. Män som gillar transsexuella personer ... Går man vidare ytterligare ett steg kan man tänka sig: Kvinnor som gillar transsexuella f.d. kvinnor vars attraktion är riktad mot män som i sin tur gillar män som är heterosexuella och attraherade av kvinnor som är bisexuella... osv... Nu har jag inte heller tagit med alla tänkbara läggningar som bör finnas för personer som gillar får, hästar, etc. Dessutom finns ju de som bara attraheras av sig själva, samt de som helt saknar sexualdrift av olika anledningar. Men summan av kardemumman är alltså att "annat" nog bör finnas som alternativ. ;) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-23 21:39 | |
![]() | Och "vet ej" borde naturligtvis också finnas som alternativ. | |
| brava | 2007-08-23 21:39 | |
![]() | Jag tycker att det skulle vara intressant att veta hur många som har Aspergers Syndrom eller ADHD här på beta. Jag misstänker att det finns en viss överrepresentation eftersom många med de diagnoserna är intresserade av språk och ord. | |