Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 713 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Son - Ej medlem längre | 2007-08-26 11:11 | |
![]() | Byte av bokstäver? tycker det är tråkit att spela med dem som byter bokstäver hela tiden, spelet går ju ut på att använda de bokstäver som man blir till delade, ibland är det det nödvänding att byta för att få fart på spelet men det är en annan sak. många tänker för mycket på sin ranking och inte vad spelet går ut på. Ha en bra dag! | |
| Mercedes | 2007-08-26 11:33 | |
![]() | Ibland har man trippel av en vokal och dubbelt av en annan och då måste man ju byta och då kan man få lika eländigt tillbaka så man kan inte lägga ord. Tror ingen vill byta för bytandets skull, den andra har ju alla chanser att plocka poäng då medan bytaren blir utan. Jag tycker att betapet är intressant för att man måste skärpa sina tankar just för rankningens skull. Spelet går väl inte ut på bara spelandet utan det är att göra optimalt av sina bokstäver även om man inte lyckas med det alla gånger. | |
| Pim_ | 2007-08-26 11:34 | |
![]() | När jag sitter o byter bokstäver är det oftast för o jaga en rullning, visst kan det bli tråkigare spel men det gynnar oftast motståndaren i längden o jag har förlorat massor av matcher för att jag jagat en bokstav som aldrig vill komma. Att klaga på att folk utnyttjar reglerna för att maximera sin spelupplevelse är och förblir lika effektivt som att banka skallen i en vägg. Du har större chans att hitta Snömannen, Nessie och Jan Guillou på samma plats samtidigt än att hitta en sport/spel där fairplay nyttjas av alla utövare. | |
| TomasLeonard | 2007-08-26 13:08 | |
![]() | Ähh sluta gnälla...klart att man ska byta när man sitter på rena skiten ..trots att en och annan går miste om fröjden av att se en lägga brr, pst, ini några ggr i rad. | |
| Romans | 2007-08-26 14:29 | |
![]() | Spelet går väl ut på att vinna...? | |
| blue_moon | 2007-08-26 14:37 | |
![]() | Inte alltid. Mina kompisar och jag spelar (orankat) för att lägga så snygga ord som möjligt, bygga på, rulla och uppnå maximal sammanlagd poäng. Då händer det att vi byter några gånger, men spelet blir blir avsevärt roligare och mer kreativt! | |