Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade39
Mobilspel
Pågående19 425

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Nunnan Green - Ej medlem längre2007-09-05 13:13
Antal inlägg: 337

"Sanna mytomanhistorier"
Tja, alla har vi väl kommit i kontakt med mytomaner. (Tyvärr) Självklart tycker jag synd om dem, men ibland kan deras historier också bringa lite glädje i vardagen.

Som denna:

Manlig mytoman var en sann kverulant och ofta sjukskriven. En kvinna på jobbet hade tidigare varit hemma någon dag på grund av äggstocksinflammation och nu frågade någon MR mytoman vid fikabordet varför han varit sjukskriven.

-Jag har fått i äggstockarna!

Nunnan Green - Ej medlem längre2007-09-05 13:15
Antal inlägg: 337

*inflammation i äggstockarna, ska det givetvis stå. Haha!

FrökenKrös2007-09-05 13:18
Antal inlägg: 72

haha, ja den va skön.. men stackarn att han har så bra koll på vad som sitter i hans kropp.. jösses hehe..

Miss_jk2007-09-05 13:28
Antal inlägg: 8941

Min gamla arbetskamrat ljög hej vilt. Bl.a. hade han suttit inne på Hall tillsammans med Imandi, Ursut och grabbarna. Hans brott var att han hade kört rattfull... Troligt att de placerar en rattonykter ihop med sveriges grövsta brottslingar.

Gariam - Ej medlem längre2007-09-06 11:02
Antal inlägg: 2590

Det lustiga med mytomaner är att de ofta slänger in en och annan enstaka sanning i sina lögner och tänjer ut gränserna för hur det verkligen var. Därför kan de vara svåra att avslöja och mest är det väl bara pinsamt och tragiskt alltihop. Jag undrar hur det börjar och hur stor insikt de själva har i sitt eget beteende?

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?