Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 425 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snucke16 | 2007-09-06 18:54 | |
![]() | Heroes Vad tycker ni? Samma klass som Lost? Bättre, sämre, fetare, smalare, tunnare, segare, snabbare eller jag? | |
| Mimsan1986 | 2007-09-06 18:56 | |
![]() | bättre | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-06 19:40 | |
![]() | fan vet jag, såg ba ett avsnitt, första, det sög, men man kanske borde ge den en chans... på vintern! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-06 21:21 | |
![]() | I Heroes händer det ju saker som för historien framåt, till skillnad från Lost, där de mest springer runt och fördriver tiden på olika sätt. ;) | |
| JmEr - Ej medlem längre | 2007-09-06 21:23 | |
![]() | kanske inte bättre än lost, men bra! | |
| China Doll | 2007-09-06 21:25 | |
![]() | lost e inte bra | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-06 22:29 | |
![]() | Men Illiterate: Är det lika personligt som Lost? Jag menar, kommer man in i karaktärerna efter ett tag? För det är det jag söker hos en bra serie, att jag liksom lever med folket i den. Är det actionfyllt men ändå personligt så glor jag gärna på den nån gg :) | |
| Pim_ | 2007-09-06 23:01 | |
![]() | Heroes har mycket bra karaktärsuppbyggnad och storyn och till skillnad från Lost har den ett riktigt slut i säsong 1. Är avundsjuk på alla er som har hela säsongen framför er :) Avskyr serier som bara maler på o på o på. Lost hade stor potential innan den skulle dra iväg och bli en 100 avsnitts historia, nu följer jag den bara för att man är så inne i det, inte för att jag tycker det är så bra. Kan även rekommendera Dexter som skall dra igång på svensk TV snart. Även den serien har ett riktigt slut i säsong 1. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-07 01:13 | |
![]() | Äppelkatten: Vet inte hur personligt Lost är, hara bara sett ett fåtal avsnitt på TV, och inte riktigt levt mig in i serien, men det är ganska bra karaktärsbyggnad ja, inte som Fantastic Four eller liknande superhjältesaga där det bara handlar om specialeffekter. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-09-07 01:34 | |
![]() | har tittat lite halvt på de två första avsnitten, mest som ursäkt för att inte plugga. ikväll höll jag på att börja skratta på flera ställen för att det var så taffligt (bl a där indiern får upp sin farsas blippande ström av gröna krumelurer på datorn och utan större övertygelse utbrister nåt i stil med "my god! he did it! he finally found a way to track them down!"). voice-overn på slutet var ganska rolig den också. jag vet inte om serien gör anspråk på att vara något mer än medelspännande (seriemördarintrigen), småhumoristisk (japanen) actionkuriosa med serietidningsestetik. som sådan kan den säkert bli nog så distraherande, men jag har inte sett några som helst ansatser till genuin "karaktärsuppbyggnad" (än). kan inte riktigt bestämma mig om jag ska se nästa avsnitt eller inte. "Lost" däremot lyckades verkligen lura mig att tro att den hade nåt att komma med under åtminstone halva första säsongen. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-07 01:58 | |
![]() | Det har väl lite med förväntningar att göra. Efter att jag hört vad Heroes handlade om trodde jag att det skulle vara en helt värdelös serie för småbarn, men blev positivt överraskad. :) | |
| Youth Bale - Ej medlem längre | 2007-09-07 04:56 | |
![]() | Genuin "karaktärsuppbyggnad? Då får man nog spela Final Fantasy istället. Jag tröttnade på den här serien liksom Lost efter cirka tio avsnitt. På senare år är det bara Rome tillsammans med Eureka som fått mig att stanna kvar säsongen ut. | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-09-07 06:52 | |
![]() | Eftersom den har många karaktärer som skall berättas om tar uppbyggnaden ett tag innan man lär känna karaktärerna men ja serien e grym. | |
| Zmul | 2007-09-07 07:29 | |
![]() | finns det någon serie som är bä'ttre än lost? okej V soch twinpeaks men inget nu.. | |
| Elmis | 2007-09-07 08:19 | |
![]() | Dålig regi, dåliga skådisar. | |
| hugokolbaz | 2007-09-07 12:08 | |
![]() | Den suger ju!! Fattar inte att folk inte kan se det. Den handlar ju inte om nånting... Skönast är nästan introsnacket. "People all over the world discover their special talents..." eller nåt i den stilen. Vi har en japan och resten äckligt snygga amerikaner. Skandal! Sen ska de såklart "rädda världen" när en bomb eller liknande ska sprängas i en amerikansk stad. Någorlunda välproducerat skräp är vad det är. | |
| Dyslekso | 2007-09-07 13:04 | |
![]() | Musiktemat är iallafall "bra": "weeeeeooo, weeeeeeooo". | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-07 13:08 | |
![]() | Joooorå, klart det är mycket skräp. Lost försöker ju då och då vara politiska, som den där bistoryn om Sayid eller vad torterarsnubben heter. Men fan, nu har ni gort mig nyfika på Heroes... Finns kärlek med? :P Jag gillar kärlek i serier! :) | |
| Mimsan1986 | 2007-09-07 13:16 | |
![]() | Klart att där finns kärlek! Mitt tips är att fixa hela säsong ett och bara bänka sig i tv-soffan med sin popcornskål. Serier ska ses i maraton. | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-09-07 13:46 | |
![]() | Pim_, både säsong 2 och 3 planeras, så det kommer bli i klass med Lost. | |