Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 606 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-09-13 18:23 | |
![]() | Stoppa konspirationen! Saol 13 är en stor konspiration. Mörkermännen som sätter 200 000 vanliga betapetspelare på pottkanten har glömt att nämna att det krävs en fil mag i lingvistik för att ens förstå vilka regler som kommer att gälla framöver. Tjoho skriker den glade och oinvigde, medan irl-maffian som tränat sedan våren 2004 ler i mjugg. Hemliga dokument om vilka "extraord" som ska gälla cirkulerar på obskyra webbplatser. Godmorgon! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-09-13 18:39 | |
![]() | Håller med. Som tur är har jag inte spelat en match på länge, så jag har nog glömt alla ord vid det här laget ändå. :) | |
| SAOL-13 - Ej medlem längre | 2007-09-13 18:49 | |
![]() | Det finns ingen konspiration. | |
| Nemi | 2007-09-13 19:05 | |
![]() | Här är de oerhört hemliga dokumenten ;) www.scrabbleforbunde...;I temid=41 Inte så svårt att söka sig fram till :) Det är det eminenta svenska scrabbleförbundet som egenhändigt har kåpat ihop dessa listor utifrån ordboken. Sen kan ju Svenska Scrabbleförbundet vara en täckmantel för hemliga kgb-agenter som vill påverka svenskar genom subliminala signaler i populära sällskapsspel ;) Ingen vet. ;) /Nemi | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-09-13 19:10 | |
![]() | * Ihhhh!!!! =S * | |
| Jesper M | 2007-09-13 19:37 | |
![]() | hehe skönt skrivet ruhrgebit :D! | |
| y not | 2007-09-15 21:41 | |
![]() | nog är di arderton en sammansvärjning alltid | |
| stefanf | 2007-09-15 22:17 | |
![]() | Som fd. styrelsemedlem i nämnda förbund vill jag inte alls kommentera detta påhopp. Inte ens prata om det. Om jag ändå skulle säga något vill jag till Scrabbleförbundets försvar säga följande: 1) Det finns inget Scrabbleförbund och har aldrig funnits. 2) Scrabbleförbundet har inget med tävlingsordlistan eller nämna träningslistor att göra. 3) Scrabbleförbundet har tagit fram tävlingsordlistan och träningslistorna på ett fullständigt vetenskapligt, demokratiskt och oförvitligt sätt. 4) Pengar kan ha bytt ägare, hot kan ha förekommit, vissa har lämnat landet och andra bytt identitet men hela den utredningen är nedlagd pga bristande bevis. 5) Inga kommentarer. | |
| stefanf | 2007-09-15 22:21 | |
![]() | Känner lite dåligt samvete för mitt förra inlägg och skulle vilja klargöra hela den smutsiga affären genom att säga som det är. Det började med att // [INNEHÅLLET I DETTA INLÄGG ÄR BORTTAGET AV SÄKERHETSSKÄL. ANLEDNINGEN OCH ALLA KOMMENTARER I ÄRENDET SEKRETESSBELAGDA] | |
| vulcan | 2007-09-15 22:32 | |
![]() | För övrigt finns det inte ens någon Svenska Akademin. Allt är en gigantisk konspiration som startades av en tjänsteman i Gustaf III:s förvaltning för att dra uppmärksamheten från dels en taskig teaterpjäs som majestätet hade satt upp och dels från hans svårigheter att uppfylla sin plikt i den kungliga bingen och hovstallmästaren Munks rumlerier i den samma. Hela skiten är idag kontrollerat av ett hemligt konsortium under ledning av tjänstemannens ättlingar i rakt nedstigande led. De lär samarbeta med både CIA, EMU, PRO, Robart Mugabes säkerhetstjänst och Föreningen Svenska spetsar. | |
| y not | 2007-09-15 22:36 | |
![]() | :) ni e roliga | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-09-15 22:40 | |
![]() | Svammel Alternativt Ordbajseri Löjligt 13! | |