Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 19:50 | |
![]() | Tjejfester. Vaffan, varför ska jag jämt hålla i såna? | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-09-13 19:51 | |
![]() | Men, dödligt enkelt, LÅT BLI!!!! =) Jag förstår inte ditt problem!! | |
| Jesper M | 2007-09-13 19:52 | |
![]() | för att du är en sån himla bra festvärdinna? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 19:53 | |
![]() | Men jag blir jämt så full och de snackar jämt så mycket skit om killar och andra tjejer att det smärtar. Skål | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 19:53 | |
![]() | Och nu har de tvingat mig att köpa en halsduk som jag ej ens har provat... | |
| YamahaJet | 2007-09-13 20:06 | |
![]() | Vad har ni sånt skit för egentligen? Ganska ofta så dyker man upp på nån fest och det är typ inga tjejer närvarande - man undrar förstås var de är och det visar sig alltid att det anordnats nån "tjejkväll", "tjejmiddag" eller annat trams tjejer sysslar med. Gah | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 20:07 | |
![]() | Vaffan, då missaru våra parties! Dumbom | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-09-13 20:25 | |
![]() | HAHAHA.. yamahayet.. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 20:27 | |
![]() | han äger ju | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-09-13 20:30 | |
![]() | Gillar ej tjejer umgås mest med killar. Har några enstaka nära vänner av kvinnokön. tjejer är så falska av sig. Snackar skit om andra, för att sedan snacka skit om de de snackade skit med innan. Brukade vara så förut, men nu slänger jag skiten iansiktet på folk istället. Kan dock snacka lite strunt om nån ibland. Nej, karlar är mkt roligare att va med, trots att de tror att dem är bättre än tjejer ibland. Sluta med dina tjejfester, om det bara är skitsnack och fjollerier. o umgås bara med dem som du verkligen är nära med. Du blir det inget skitsnack, för vem snackar skit om sina bästavänner? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 20:34 | |
![]() | Du fan jag är förvånad. Jag kommer från Sthlm och 90 % a mina vänner är killar. De fattar mej vettu, datorer, musik, tjejer etc. Men här i Västerås, tjejer är på mig. Lite nasty. Men det är ok. De är snygga lix. | |
| SAOL-13 - Ej medlem längre | 2007-09-13 20:37 | |
![]() | *TJEJFEST enligt SAOL-13 | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-13 21:17 | |
![]() | yey! ehm... ;/ | |
| Lillebror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-14 05:37 | |
![]() | Berätta gärna lite mer om hur "tjejer är på dig" under era fester. Ska bara tända lite röda lampor här och sätta på mig min rökrock ala Hugh Hefner stil - så nu kan du börja. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-14 11:26 | |
![]() | Fick lov att titta på klockslaget när tråden skapades för att se om trådskaparen för tillfället var sådär full hon skrev att hon brukade bli... Det gav mej ingen ledtråd då vissa tycker det är helt ok att vara full 19.50. Min fråga blir då? Varför är du värdinna till fester då? Hur fan kan dom tvinga dej? Skit i vad dom säger då... Säg bara nej! | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-14 11:34 | |
![]() | Säg, varför säga nej, när DET kanske kan ske, säg? Vi ska förresten ha en liten tjejfest på klostret om några veckor och skulle behöva någon trevlig yngling som kan lära oss hantera hantlar. Vad säger du TomasLeonard? ;-) | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-14 11:36 | |
![]() | BTW lät det som om det var Moder Theresa och inte Mamman Theresa som talade före mig. | |
| karlkutta | 2007-09-14 21:59 | |
![]() | Tjejfester är kul!!! mer drag och mindre prestige! Fortsätt hålla dom äppelkatten du bidrar till en btrevilg stund ;) | |
| Gentiana | 2007-09-14 22:20 | |
![]() | Är det "prestige" att säga att man har fler killkompisar än tjejkompisar, tjejer är så falska osv? Ingen vill va me tjejer inte ens tjejerna själva, så hopplösa är vi???? Så var det på 70talet och ingenting verkar ha hänt med attityden hos unga tjejer på 35 år....ackja Men nu kan jag säga att tjejer vinner i längden, tjejer är bäst! Jag har massor av kloka väninnor som hjälpt mig genom kriserna i livet. Har ibland konstaterat att det vore bra mycket enklare att leva med en kvinna än med en man, men tyvärr män har ju sina fördelar också... Vad gäller tjejfester håller jag med karlkutta, men opretentiösa fester med nära vänner av båda könen är inte dumt heller. Fast det kanske blev ett för allvarligt inlägg för en snack-tråd? | |
| ttoklegi | 2007-09-14 23:01 | |
![]() | Väl rutet Gentiana! | |