Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
39
Inloggade72
Mobilspel
Pågående21 572

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Töyen2005-11-25 16:00
Antal inlägg: 11

Varför kan inte dom som
vill spela snabbt få en spelsort???
 
vulcan2005-11-25 16:15
Antal inlägg: 7666

Ja! Det är för jävligt att inte Odin&co inte släpper allt de har för händer och fixar allt det här OMEDELBART till trevlige Töyen. Självklart ska han inte behöva tvingas att spela här och drabbas av människor som förstör hela hans liv genom att dra över en hetsmatch med 1 eller 2 minuter. Ju mer jag tänker på det desto mer upprörd blir jag. Förstår dom inte att det är en MÄNSKLIG RÄTTIGHET att smarta typer ska få slippa ifrån vanliga trögtänkta idioter...

Allvarligt: Du har väl blivit uppmanad att läsa andra trådar tidigare? Det är på gång en funktion där man förlorar efter ett visst tidsöverdrag. Om det är fastställt vilket tidsöverdrag det ska bli för just hets vet jag inte. Tävlingsreglerna som mycket annat här är anpassade efter säger 5 minuter, men visst kan man tänka sig ett kortare tillåtet överdrag vid just hets. Om du inte tycker att personerna bakom sajten står i någon slags personlig skuld till dig som ger dig rätt att ställa alla möjliga krav och gapa och gnälla här i forum så kanske du kan vänta tålmodigt och bli glad istället när de väl fått tid och möjlighet att fixa det.
 
JAgULareN2005-11-25 16:27
Antal inlägg: 359

Alla som drar över tiden borde får en elchock..
 
NylleRobin - Ej medlem längre2005-11-25 17:54
Antal inlägg: 173


Jag vet inte hur många trådar du har startat om just det här med att folk drar över tiden på hets, men det känns som det var fullt tillräckligt redan innan den här startades.

Och det finns en annan tråd i vilken även jag skrev ett inlägg med konkreta tips. Jag fick "feedback" på mina åsikter på så sätt att Huvet skrev ett "tack" och att synpunkterna var sådana att admin kanske tänker på dessa när det planeras förändringaringar.

De som vill spela snabbt har väl dessutom en spelsort...nämligen snabb. Vill de spela fortare får de väl gå över till sress eller hets. ;-) Men jag antar att det är just hetsspelet du menar --- nu igen som sagt!
 
Legobiten2005-11-25 19:05
Antal inlägg: 617

Töyen: Du kanske ska satsa på typ "Dump the ump" eller vad de nu heter när man slår på små bävrar eller motsv. som hoppar upp under 1 minuts tid. När tiden är ute är spelet slut och sakerna hoppar inte upp längre...
 
NylleRobin - Ej medlem längre2005-11-25 19:28
Antal inlägg: 173

Eller så kan han göra som den där killen i "Naiv.Super"...Köpa en bultbräda och en boll....
 
monk - Administratör2005-11-25 21:35
Antal inlägg: 2370

Töyen: Jag tror inte att någon på detta forum kan ha undgått att läsa dina trådar om att du vill spela snabba matcher. Jag har redan snällt bett dig att inte skapa fler trådar om detta och hoppas att du respekterar det.
 
illiterate - Ej medlem längre2008-07-19 01:38
Antal inlägg: 6521

Alltså nu är det ju så att tiden är lite relativ, och en del behöver lite längre tid på sig för att lägga ord, eller för den delen skriva foruminlägg. Ibland tar det den tid det tar innan man får sagt det man vill säga helt enkelt.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?