Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| patches | 2007-09-21 23:03 | |
![]() | fusk Kan man fuska genom att ha ordprogram " going "på en annan dator smatidigt?? Då kan man ju lik gärna strunta i att spela. Patches | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-21 23:11 | |
![]() | Visa som har kraftfull processor kan tom ha ordprogrammet på SAMMA dator samtidigt!!! | |
| skogstorparn | 2007-09-21 23:15 | |
![]() | tyvärr pallar inte min 286a detta.. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-09-21 23:19 | |
![]() | Vart tog ordet hemdator vägen? | |
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-09-21 23:51 | |
![]() | Det här påminner mig om ett avsnitt ur CSI - ni vet den serien som försöker vagga in världen i den falska förvissningen att den amerikanska polismakten har oändliga och dödligt smarta metoder för att bekämpa all form av brottslighet. Poliserna är labbråttor, förhörsledare, brottsplatsundersökare, härligt plastiga fotomodeller och universella genier - alla handplockade ur samma cornflakespaket. Alla amerikanska medborgares fingeravtryck och pannveck är bara ett knapptryck borta. Superdatorerna har lagrat varje ansikte, varje bilmodell, ja varje tanke som både levande och döda människor tänkt i mänsklighetens historia. Och ändå, i en episod när dessa fantastiska detektiver skulle lösa ett mordfall med ett anagram involverat, sitter en ur CSI:s arbetslag nätterna igenom med... papper och penna. Vrider och vänder på bokstäverna. Sensmoral: Jag vet inte riktigt. Men det krävs nog jävligt kraftiga processorer för att köra ett anagramprogram. För CSI är väl på riktigt? | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2007-09-22 00:09 | |
![]() | Fortsätt gärna i den här tråden ; www.betapet.com/inde...am p;page=0 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.