Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 645 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zoorn - Ej medlem längre | 2007-09-25 22:40 | |
![]() | Svartalistan Jag skulle vilja komma med ett förslag. Lika bra som man har en kompistoppen skulle jag vilja införa en svartalistan eller kompisbotten. Där skulle jag vilja komma ihåg sånna som jag INTE vill spela mera med. Är det för tufft tro? Men ibland möter man rena spelförstörare som man inte vill spela med igen. | |
| Hagwall | 2007-09-25 22:49 | |
![]() | Jag håller med dig zoorn - skulle också vilja svartlista ett par personer som har varit väldigt otrevliga. Tycker personligen inte alls att det är tufft. | |
| systerrebell | 2007-09-25 23:38 | |
![]() | Jag önskar jag kom ihåg namnen på dem som ägnade en hel match åt att fråga hur mycket jag kostade för en natt. Grrrr. | |
| vulcan | 2007-09-25 23:53 | |
![]() | såna där grejer ska man ta kopia av och skicka till övervakare. Den skit som du beskriver skulle jag ha stängt av direkt och dessutom försökt hålla koll på att de inte registrerade nya konton. Sextrakasserier har vi nolltolerans mot. Negativa listor har diskuterats förr. Jag är själv tveksam till dem. Tycker vi ska satsa på positiva funktioner. Den som vill ha en svart lista kan ju lika gärna lägga upp den på sin egen dator. | |
| badabong - Ej medlem längre | 2007-09-26 21:46 | |
![]() | kan vi inte sjunga "we shall overcome" nu vulcan? | |
| vulcan | 2007-09-26 21:58 | |
![]() | den är t.o.m. jag för ung för. | |
| ekorre70 | 2007-09-26 22:02 | |
![]() | skulle ochså vilja svartlista några som jag alltid förlorar mot..... | |
| China Doll | 2007-09-26 22:44 | |
![]() | förslaget har varit uppe på tapeten ett par gånger förrut vill jag minnas. Röstar oxå för en svart lista. | |
| Jesper M | 2007-09-27 00:39 | |
![]() | hahahha we shall overcome en sann klassiker av mona sahlin :D :D! bra där badabong, hade nästan glömt av det :D | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-27 00:50 | |
![]() | Det var Friggebo i Bildts tafatta regering, inte Sahlin, rätt ska vara rätt. | |
| massamark | 2007-09-27 02:16 | |
![]() | Ja, om man någonsin skulle tveka. behöver man bara tänka på Nobelbankett o öppna landskap. Så är det Birgit Friggebo o inte Mona Shalin! | |
| stefanf | 2007-09-27 07:23 | |
![]() | En bra lösning skulle kanske vara en "neutral" lista med möjlighet att lägga till en liten kommentar. Då lämnar man åt var och en att skriva noteringar som: "Glad skit!", "Lätta rejtpoäng", "Se upp!" eller liknande.. Rubriken blir då "noterade spelare" eller liknande - istället för "mina kompisar".. | |
| Bitte - Administratör | 2007-09-27 09:05 | |
![]() | Kan bara hålla med Vulcan,, gör dom själv på datorn,, varför ska det hela tiden KRÄVAS om att det ,, och det ska finnas,, på betapet.. Bitte | |
| Zizzi | 2007-09-27 09:28 | |
![]() | Som jag ser det så krävde zoorn inget, han kom bara med ett förslag. För övrigt så tycker jag att stefanf´s idé med "noterade spelare" var en perfekt lösning :-). | |
| stefanf | 2007-09-27 12:01 | |
![]() | Men Bitte.. var hittar du att någon har KRÄVT någonting..? Vad har du egentligen emot att man lägger förslag som ev. kan utveckla och förbättra en sida, en verksamhet eller en tjänst? Tror att de flesta inser att flertalet förslag inte kan/kommer att genomföras men emellanåt dyker det faktiskt upp något som är riktigt bra eller som, efter en diskussion, utvecklas till något riktigt bra. Det krävs dock rätt många idéer och förslag för att vaska fram de får som är värda att genomföra. Att kritisera människor som tänker till lite kreativt och kommer med förslag och önskemål gynnar knappast något. Emellanåt dyker det nu upp ganska så vassa och rent av otrevliga (just) krav på en massa saker och DÅ håller jag helt med dig. Viktigt dock att hålla isär dessa olika motpoler där den ena ytterligheten är utvecklande och den andra nedbrytande.. | |
| getramses | 2007-09-27 14:07 | |
![]() | Bitte är en bot skriven av Odin för att mjuka upp den hätska stämningen i forumet. är det så? | |
| stefanf | 2007-09-27 14:31 | |
![]() | =) Det tror jag inte på. Tycker Bitte verkar vara synnerligen mänsklig, även i ordets positiva bemärkelse.. :) | |