Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 657 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| såroligtdå | 2007-10-09 06:50 | |
![]() | Hur valde ni användarnamn? =) Hejsan allihopa! När man tänker efter så finns det en hel del knasiga/roliga/fyndiga/in tressanta användarnamn här på betapet (och andra ställen oxå förstås). Berätta, har ni någon story om hur ni valde ert betapetnamn? Finns det en tanke bakom eller är namnet slumpmässigt valt? Själv har jag lärt mig att tycka om mitt "såroligtdå" som kom till på följande vis: Hade suttit en bra stund och försökt hitta på ett namn som inte redan var taget, men åh, det verkade ju helt hopplöst. Jag höll på hur länge som helst och började faktiskt tappa tålamodet, satt och muttrade för mig själv och blev argare och argare när allt jag provade redan var taget. På ren trots och för att vara lite ironiskt hånfull skrev jag såroligtdå (att inget funkar, då alltså) och vips, så var problemet löst! =) Slår vad om att det finns många därute med någon liknande historia?! | |
| Only Me - Ej medlem längre | 2007-10-09 07:42 | |
![]() | Kul idé! Ja själv är jag ju "bara jag", men jag har alltid fascinerats av spelaren "göte e död" m.fl. o undrat hur folk valt sina namn. | |
| blue_moon | 2007-10-09 09:48 | |
![]() | Hittade en tidigare tråd om detta ämne! www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | |
| Jesper M | 2007-10-09 14:14 | |
![]() | tog det absolut sjukaste och fulaste som inte var uptaget :) | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-10-10 15:29 | |
![]() | *Flyttar tråden till Snack* | |
| Okej - Ej medlem längre | 2007-10-10 15:53 | |
![]() | såroligtdå, för mig var det en liknande grej. Hade uppgett massor med förslag på användarnamn, men alla var redan upptagna. Till slut när det stod nåt i stil med "Uppge vilket användarnamn du vill ha", skrev jag bara Okej, lite uppgivet sådär. Men det har faktiskt känts helt Okej att heta så! :) | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-10-10 16:05 | |
![]() | jag tycker tråden ska låsas eftersom det finns en exakt likadan som blue_moon säger ... www.betapet.com/inde...mp ;page=-0 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.