Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 658 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaprifolia | 2007-10-13 02:40 | |
![]() | Säg förlåt!!! Jo, eh, det här är en tråd man kan använda sig av när man har något att bikta alt någon man vill be om förlåtelse för något. Helst tycker jag det borde vara någon här på beta man ber om ursäkt till så att denna har en chans att säga "ok ja jag förlåter dig". Sätt igång bara! | |
| kaprifolia | 2007-10-13 02:41 | |
![]() | Men suck, kan nån övervakare flytta denna till snack, tack? :) | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-13 04:00 | |
![]() | Synd: Ibland är jag elak mot klent begåvade människor på betapet. Botgöring: Titta på 3 avsnitt av Ett med naturen. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-13 04:02 | |
![]() | Nu väntar jag bara på att nån klent begåvad person ska träda fram. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-13 04:04 | |
![]() | Och ge mig absolution alltså. Kom på att det är bäst att jag är extra tydlig här! | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-10-13 04:06 | |
![]() | Du är förlåten för att du lättade på förlåten, men vad är det för låt du spelar? | |
| Fåggel | 2007-10-13 05:25 | |
![]() | Jag torde va klent begåvad när det gäller att formulera mig, med tanke på hur folk reagerar när jag öppnar truten. Men vet du en sak. Ibland är det en fin gräns mellan genialitet och psykbryt ;)skojja* Fan va less jag är att jag måste lägga stoltheten åt sidan å be om ursäkt till övervakaren för att jag sa nått felaktigt och allmänt stötande. ( vet dock ej vad det kan ha varit..) för att få tillbaka Mollee igen :( Säger väll förlåt till alla som vart upprörda över mitt beteende tidigare inatt, skulle va trevligt att veta vad jag sa som ledde till omedelbar avstängning utan varning. Mvh/ Busiga mollisch | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2007-10-13 05:41 | |
![]() | Kom tillbaks! Det kunde lika gärna vara ja! Fåggel blå! | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-10-13 13:58 | |
![]() | Jag tycker faktiskt att alla som sårat mitt stackars ömtåliga ego genom att vinna över mig borde be om ursäkt!!! | |
| Ajdan | 2007-10-13 14:15 | |
![]() | Förlåt! | |
| _Knevert_ - Ej medlem längre | 2007-10-13 14:33 | |
![]() | Jag ber om ursäkt för att jag brukar skriva massa ogenomtänkt trams i forumet på fyllan. | |
| Youngland - Ej medlem längre | 2007-10-13 14:36 | |
![]() | Förlåt Lisbeth, din man var för bra för livet. | |
| kaprifolia | 2007-10-13 16:17 | |
![]() | Förlåt ReHoChPe för att jag tvingade dig att sitta och frysa igenom hela sista matchen på Grillparty cup... Förlåt att jag vägrade gå med på att du fick hämta vettigare kläder. Förlåt att jag drog ut på tiden maximalt, med som enda avsikt att få dig att gå ned i temp ännu någon grad.... Men sen vann du ju ändå trots mitt psykande så sådär jättesynd om dig blev det ändå inte! ;-) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.