Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ögor | 2007-11-06 07:13 | |
![]() | Nils Liedholm död. Jag som bor i Finland har inte kommit i kontakt med fotbollslegenden Nils Liedholm, som du i Sverige, och som upplevt Nisse. Jag har bara hört talas om denne Nils Liedholm och trion Gre-No-Li och hur stor Liedholm var i Italien på 1950-talet. Mer än så vet jag inte, men jag tycker ändå det är sorgligt att en populär och känd person och personlighet går ur tiden. Vila i frid, Nils Liedholm! Amen! | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-11-06 07:53 | |
![]() | En svensk man som gjort 1-0 mot Brasilien i en VM-final. Det blir helt enkelt inte större än så. Vila i frid Nisse! | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-11-06 12:17 | |
![]() | Sverige var världsmästare i fem minuter... Trist att en så sympatisk man gått ur tiden, min generation fattar nog inte hur jävla stor han var... | |
| mjulven | 2007-11-06 13:34 | |
![]() | Han har vunnit OS-Guld i fotboll, sett till att svergie var världsmästare i 5 minuter i fotboll, vunnit italienska ligan 4 gånger som spelare i milan och 2 gånger som tränare. Det är svårt att bli en mycket större sportpersonlighet i svenk idrott. Vila i frid | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-11-06 18:47 | |
![]() | Vår Herre börjar få ihop till ett ganska hyfsat korplag nu. Vila i frid, "Il Barone"! | |