Spelrum
| Giraffen | 60 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 815 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2007-11-08 21:30 | |
![]() | MÖRDAD... Gick på stan häromdagen (Sthlm) och så såg jag helt plötsligt ett löp av Aftonbladet: "MÖRDAD IT-BANAN".. Jaha tänkte jag, var bananen uppkopplad och varför blev han mördad? (Förlåt till den som verkligen dog att jag skämtar om det hela ...) PS. Dålig humor ja visst, och om ni inte förstår skämtet så är det nog bra för det är ganska dåligt. Dock är det sant att detta löp fanns och mellanslaget mellan I & T var obefintligt. | |
| brava | 2007-11-08 21:44 | |
![]() | ha,ha jag trodde det var nån linbana som hade blivit riven. | |
| YamahaJet | 2007-11-08 21:50 | |
![]() | Alltså - du är inte ensam om det. Jag lovar att jag stod i typ fyra minuter och försökte fatta vad/vem fan it-banan var för nåt - om det rörde sig om en it-frukt eller it-banan som i karriärsvängen, och hur mord kom in i bilden. Precis som du säger var mellanrummet obefintligt, och man undrar ju om det verkligen var ett tryckfel eller om några på redaktionen ville ha skoj... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-08 22:38 | |
![]() | Det finns ju ett antal olika mellanslag som man kan trolla med om man behärskar Unicode. Illustration: I T-BANAN (vanligt) I T-BANAN (en aning bredare) I T-BANAN (väldigt brett) ... I​T-BANAN (väldigt smalt, men ändå ett mellanslag, kopiera och se) Frågan är dock hur dessa beter sig här i forumet... Har nästan för mig att Unicode inte funkar så bra här. | |
| levakdörB | 2007-11-08 23:04 | |
![]() | Finns redan en tråd om aftonbladets IQ befrianade jopurnalistik! www.betapet.com/inde...am p;page=4 | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-11-09 10:41 | |
![]() | Får mig att tänka på tiden när jag pluggade på KTH i Kista... Ibland gick jag till skolan förbi Ericsson och då och då så stod det folk och delade ut gratis bananer till de anställda på väg till jobbet... | |
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-11-09 10:50 | |
![]() | Ibland kan kvälltidningsjopurnalisti k vara befriande, ja. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-11-09 17:24 | |
![]() | Banna Admin!! ;-) | |
| massamark | 2007-11-10 02:02 | |
![]() | Nej, det vore elakt, men vi kan säga att de varodin som skpapade tråden som vi skulle klistra in alla sjuka AB-artiklar. *Tänker på Simpson avsnittet där åker till australien för att se åt vilket toalettverveln rör sig* vilken känga de hade där nere | |