Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 5 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 20 159 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| R-M | 2007-11-11 20:29 | |
![]() | Slutat röka! ...Inte för att det kanske är av intresse för någon men jag är överlycklig att jag nu äntligen,(efter mååånga försök genom åren) slutat röka!:)Firar 14 dagar idag och det känns bara bra och har absolut ingen tanke på att börja igen..:) "Fuskar" lite med nicotugg men inte allför många och bara när "begäret" blir för stort..Någon annan som håller på/har slutat och lyckats bryta den fula ovanan?.. | |
| Angus | 2007-11-11 20:37 | |
![]() | 3 dagar 3 veckor 3 månader och 3 år.. Återkom om en vecka och tala om ifall du lyckades med 3 veckorsgränsen.. Jag klarade mig till 3 månaders och sen torskade jag... ;-) | |
| R-M | 2007-11-11 20:53 | |
![]() | Hehe..jo jag vet ju det där med tre veckor osv..men denna gången..jävlar jag SKA klara det!:) | |
| -JK- | 2007-11-11 20:54 | |
![]() | Härligt! Jag slutade röka i oktober -04 med hjälp av boken Äntligen Ickerökare av Allen Carr samt pepp av vänner. Nu täknker jag inte ens på cigarretter längre. :o) | |
| -JK- | 2007-11-11 20:54 | |
![]() | - ett K där nånstans | |
| R-M | 2007-11-11 21:08 | |
![]() | Låter underbart..har pepp jag också av min sambo,våra barn och min mamma...Å du har ju passerat 3-års gränsen ju -JK. :D Grattis..:) | |
| Muhammad Ali - Ej medlem längre | 2007-11-11 21:13 | |
![]() | Jag är intresserad av att börja röka, finns det några böcker ni kan tipsa mig om i det ämnet? | |
| -JK- | 2007-11-11 21:13 | |
![]() | Tack :) men det var länge sedan jag tänkte på cigg och jag kan inte ens komma ihåg när jag var sugen sist. Det tar ett par tre månader innan man vant av sig olaten/beteendet men bara ett par veckor att inarbeta densamma. Ge inte upp! Du får så mycket tillbaka (lukt- och smaksinnet, bara det!). :) | |
| -JK- | 2007-11-11 21:14 | |
![]() | Muhammad Ali: sluta tönta dig. | |
| -JK- | 2007-11-11 21:21 | |
![]() | www.adlibris.se/prod...;c hecked=1 Boken hjälpte mig (och många andra) genom att ta bort alla föreställningar om rökningen (att det är gott, socialt trevligt, roligt, mysigt, tillfredsställande osv) - och författaren var själv en storrökare (tre pack om dan) innan ha bara lade av. Jag kan varmt rekommendera alla som vill sluta röka/snusa att läsa boken. :) | |
| R-M | 2007-11-11 23:34 | |
![]() | Tack för tipset -JK-..:) Längesedan jag köpte en bok men banne mig ska jag kanske köpa denna!:) | |
| dinodog | 2007-11-12 08:59 | |
![]() | Firade 3 års rökfrihet i augusti i år, jätteskönt att slippa eländet. | |
| HannaSofia | 2007-11-12 09:55 | |
![]() | En på mitt jobb har slutat att röka med hjälp av en medecin som heter champix eller något liknande. Ska tydligen vara väldigt bra men är receptbelagd. | |
| sigfrid | 2007-11-12 12:32 | |
![]() | Firar 3 rökfria veckor på onsdag efter i stort sett 25 år av rökning! Använde Zyban (liknande Champix) för att sluta men blev tvungen att lägga av med den p g a biverkningar (bl a ångest). Men det viktigaste hjälpmedlet för att sluta röka är motivationen - jag hade helt enkelt tröttnat på att vara rökare... | |
| R-M | 2007-11-12 22:03 | |
![]() | Grattis dinodog och sigfrid..Jag följer i era spår..:) Jag kör på att tag med nicotugg och har idag börjat att varva med vanliga minttuggummin..Känns bara bra och smak o luktsinne har redan förbättrats känns det som..Dessutom saknar man ju inte direkt den unkna doften av cigarettrök på kläder och håret..:) | |
| tyra | 2007-11-13 08:57 | |
![]() | Ja jag har slutat röka efter många års användning av nikotin.Jag fick hjälp av läkaren fick en tabl.som heter ZOBAN den har hjälpt mig inga återfall hållt upp i 3 år nu den 10 dec. önskar dig lycka till | |
| R-M | 2007-11-13 11:04 | |
![]() | Tack så mycket tyra..har rökt jag åxå till och från sen jag var 15 och blir 30 nu i Februari,så det är ju några år..Är skönt att slippa eländet faktiskt..Är helt enkelt less på att röka och lägga ut så mycke pengar på cigg..Grattis till dig åxå tyra!:) | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-11-13 11:40 | |
![]() | -JK- Har du nån gång räknat ut hur mycket stålar du tjänat sen den dagen du tog sista blosset? Och har du gjort nåt kul för dem i så fall? | |
| tyra | 2007-11-13 13:12 | |
![]() | Tack R-M jag höll på i 41 år så länge dom sa till mig sluta så motarbetade jag dom sen gick det en tid då sa jag själv ifrån och fick en bamsekram av doktorn. Jag lovar att hålla tummarna för dig | |
| Kia | 2007-11-13 13:40 | |
![]() | I februari år08 blir det tre år sen ,min man o jag sluta röka. Trodde aldrig att det skulle gå så lätt som det gjorde. | |