Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 888 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VaKul | 2007-11-15 11:40 | |
![]() | Förslag Kan inte Betapet-redaktionen, lägga in en funktion, att när man varit inne på ett spelrum men inte varit aktiv på tex en timme, att man blir "utslängd" från det rummet och får logga in igen! Finns ju hur många som helst som är inne på ett rum nonstop och kanske bara spelar en stund då & då... | |
| VaKul | 2007-11-15 11:50 | |
![]() | Gör ett tillägg: Nu har jag försökt över 30 minuter att komma in på Giraffen, utana tt lyckas! Elefantens server svarar inte och på dom andra rummen vill jag inte spela! Så, som jag skrev ovanför, oddsen är ganska små att alla 180 i Giraffen är igång och spelar! | |
| swizzyhotcat | 2007-11-15 11:51 | |
![]() | de går inte att komma in i något spelrum | |
| annsim - Ej medlem längre | 2007-11-15 11:52 | |
![]() | skönt då är det inte Min dator som det är fel på | |
| VaKul | 2007-11-15 12:04 | |
![]() | Kom på det också efter ett jäkla tryckande på START-knappen för att komma in på Giraffen/Krokodilen..*s*. ..Men mitt förslag står fortfarande fast! *tycker* | |
| Minta | 2007-11-15 12:11 | |
![]() | Varför vill du bara spela i Giraffen? Jag tycker att jag brukar vara "utslängd" efter att inte varit i ett rum på ett tag. Men det kanske beror på något annat. Det är i alla fall så att jag inte kommer in när jag varit borta en tid. | |
| Minta | 2007-11-15 12:12 | |
![]() | Det är brandväggar i alla rum nu. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-11-15 13:06 | |
![]() | Jodå, man kan läsa mer om förslaget "automatiskt utslängd" i en aktiv tråd under Frågor om just detta: www.betapet.com/inde...am p;page=0 I övrigt är det tillfälligt fel på spelrummen i dag. Läs mer om detta under Frågor tids nog. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.