Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 484 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Palini | 2007-11-15 13:52 | |
![]() | Länkar till sidor med sällskapsspel? Nu när inte Betapet funkar så kan man ju mildra abstinensen med andra spel. Är det nåt som har några sjysta länkar? Jag bidrar med den som jag tycker är den allra bästa spelsajten på nätet. Kom och spela Fist of Dragonstones med mig, snälla! Det är nästan aldrig fyra där samtidigt... www.daysofwonder.com | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-11-15 13:56 | |
![]() | Hej. Vill bara påminna om forumregeln som säger: "Misstänker vi att en tråd är förklädd reklam kommer den att tas bort och författaren att stängas av." Tack för mig. Nu kan ni fortsätta. :) | |
| Palini | 2007-11-15 14:00 | |
![]() | Reklam? Jag vill ju bara ha några att spela Fist of Dragonstones med. Det kostar inget, det är helt gratis. Kom å köp två till priset för tre. =) | |
| Pim_ | 2007-11-15 22:49 | |
![]() | fumbbl.com Blood Bowl, Games Workshop tabletop som javavariant. | |
| superarne | 2007-11-16 01:36 | |
![]() | Bamsefar, vart vill du komma med det inlägget? Eftersom tråden finns kvar så verkar du som admin inte ha några misstankar om att det är reklam. Varför då kommentera? ot: Så håller jag med Pim_, riktigt roligt spel, slår inte live men ialf. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-11-16 01:56 | |
![]() | I förebyggande syfte. | |
| Die Roboter | 2007-11-16 02:02 | |
![]() | www.ordspel.se | |
| Dyntig - Ej medlem längre | 2007-11-16 05:12 | |
![]() | haha | |
| BosseBolle | 2007-11-16 18:47 | |
![]() | www.worldofboardgames.com | |
| BosseBolle | 2007-11-16 18:48 | |
![]() | Sry...... www.worldofboardgames.com / | |
| MatsJoel | 2007-11-16 21:25 | |
![]() | På games.asobrain.com kan man spela "Xplorers" = Settlers of Catan, och "Toulouse" som är Carcassonne. | |
| CTRL-ALT-DEL | 2007-11-17 04:33 | |
![]() | www.fiamedknuff.se | |
| Smulan31 | 2007-11-17 12:07 | |
![]() | Nytt skissa och gissa-spel med bättre kontroll över fusk och trams skissa.no-ip.org/bet...fa ult.aspx Än i beta-format då användarna får tipsa om evt buggar eller förslag | |
| emmylicious | 2007-11-17 12:21 | |
![]() | annars finns alltid www.isketch.net också. skissa och gissa fast mycket, mycket bättre utvecklat (av en svensk person) men finns på massor av olika språk där. | |
| Palini | 2010-01-16 09:58 | |
![]() | Spelhimmelriket på jord....eh, nätet? Lite halvbökigt att lära sig applikationen i början och lite halvjobbigt att en del är på tyska, men jisses vad många roliga spel. Betapet i all ära, men det här är en inköpsport som heter duga till de riktigt tunga drogerna (läs mer avancerade spel =), men det finns även lätta spel som man kan lära sig på två minuter. Allt är helt gratis, det är bara att registrera sig och spela på. Om det är nån som tycker att det är bökigt att sätta sig in i det, så hjälper jag gärna till nån gång och "guidar runt" och kanske lär dig ett spel. Jag kan långt ifrån alla, men i alla fall några. Det är bara att skicka ett pm. www.brettspielwelt.d...?n ation=en | |
| hungerstrejk | 2010-01-16 10:13 | |
![]() | På www.vetgirig.nu kan man spela frågesport i duellform. Ganska roligt. | |
| SashaLuna | 2010-01-16 10:37 | |
![]() | Mitt tips: www.elementsthegame.com/ Väldigt kul och beroendeframkallande :-) Gratis såklart! Funkar ungefär som kortspelet magic the gathering om ni mins det. Man kan välja att spela sin lek mot datormotståndare eller mot andra spelare. Man byter och köper nya kort och bygger upp en så bra lek som möjligt som man sedan kan uppgradera och göra bättre. Nu ska jag springa iväg och "bara spela en match till"... | |
| Peddape | 2010-01-16 12:00 | |
![]() | brettspielwelt tycker jag funkade bra. Min kompis påminner mig ganska ofta om att han toppar deras ratinglista :P. Inte så kul att lira med honom längre. | |