Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade15
Mobilspel
Pågående20 000

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Runa772007-11-25 10:46
Antal inlägg: 2

ålder
Ålder på spelare. vad har den yngsta regestrerade personen för ålder här inne, min dotter vill spela men jag vet inte. 10 år

vulcan2007-11-25 10:56
Antal inlägg: 7666

Jag vet att det finns flera som är runt nio, tio år som spelar - vi hade t.o.m. en kille som var med och spelade en tävling i Umeå i somras. Jag tror tyvärr annars att man inte kan lita så mycket på det födelseår som man kan sätta på sitt konto.

Visst kan din dotter spela här. Precis som för Internet i allmänhet är dock en viss försiktighet att rekommendera. Är det någon som skriver eller undrar något konstigt bör hon instrueras att tillkalla någon vuxen. Tycker ni också att det verkar underligt så bör ni ta en kopia och skicka till övervakare eller maila till abuse@betapet.com. Jag vill dock betona att vi vad jag vet inte har haft något sånt här som barn har råkat ut för.

y not2007-11-25 11:18
Antal inlägg: 9014

jo nioåringen i Umeå var kul. Jag trodde först när jag kom att han följde med sin mamma och hade funderingar om han skulle orka vara med hela dan, men det vara alltså mamman som följde honom. Och han var inte dålig, kom inte heller sist och spelade otroligt snabbt.
Men förövrig så instämmer jag i vulcans råd om att hålla viss koll på hennes tjattande, men det gäller säkert alla sajter i kanske ännu högre grad.
Jag vet att det förekom några sådana raggningsförsök på gamla NISSES tid innan det blev betalsajt, men det var ett par och kanske heller inte vidare allvarliga.

Så låt henne definitivt spela.

Runa772007-11-25 11:27
Antal inlägg: 2

Tack för hjälpen:-) Hör absolut av oss om det är ngt som vi tycker verkar mycket konstigt..

myran_64 - Ej medlem längre2007-11-25 11:38
Antal inlägg: 3157

Min son är 11 år och spelar ibland.. fast det klart, killar är inte lika utsatta som tjejer...
Men låt jäntan spela och håll lite koll..
Hoppas hon trivs och spöar skiten ur några av dom äldre :)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?