Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2007-12-04 06:43 | |
![]() | Snacka om underbart! En tidig vindpust genom min balkongdörr gör mig lycklig,men aningen frusen. Klockan är 06.19 Lyssnar på Coldplay, kan inte sova. Exalterad. Jag känner känslan strömma genom kroppen, likt häftiga forsar som brusar vilt och befriande. Den där känslan man blir yr av på ett härligt sätt. Lukten av världen utanför dörren smyger sig på mig, gör mig exalterad och får mig att känna mig redo, musiken gör mig avslappnad, och fyller mig med glädje. Det var längesen sist, tänk så omöjligt allt har kännts, men det har alltid kännts lustigt närvarande, på nåt konstigt men tryggt vis. Trots att det fortfarande är mörkt ute, skiner det. Som en skugga som kikar på mig genom ögonvrån väntar den på att äntligen åter få visa sig så jag blir medveten om att den finns där på riktigt och inte bara i min drömvärld, känslan är nämligen en mkt kär gammal vän som vill hjälpa mig ut i friheten igen. Jag visste att dagen skulle komma. Då känslan förlät mig för att ha försummat honom i allt för många år. Klockan tickar på, tiden står i princip stilla, men känslan tar mig långsamt närmare mitt mål, det känns underbart. Jag känner en känsla i bröstkorgen, det sticker där och jag är varm, men det är inte den bekanta smärtan av den oförskämda och ovälkomnande ångesten. Nej, Stickandet är isåfall mer som bekanta gnistor och värmen är sjukt välkomnande, jag ler. Från mp3n strömmar melodierna rakt igenom huvudet från öronen, ner mot hjärtat, gnistor. Magen, fjärilar. Benen, myror Tillslut sätter sig musiken i hela kroppen och den intar tillslut själen. Jag inser att nånting har hänt, det är inte Musiken som gör att jag känner mig så här. Jag är lycklig igen. Fyfan vad underbart! Idag skall jag börja leva igen. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2007-12-04 06:45 | |
![]() | Ursäkta mitt osammanhängdande rabbel, var tvungen att lätta på mitt hjärta. | |
| y not | 2007-12-04 06:57 | |
![]() | Underbart. Tack för att du delar din lycka. Det gav mig en god start på min dag. hoppas lyckan står dej bi. välskrivet och poetiskt. :) | |
| ögor | 2007-12-04 07:16 | |
![]() | Vad vackert Mollee! Nästan som om du blivit kär i nån. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-04 07:46 | |
![]() | Ha en fortsatt bra dag mollee! | |
| le-lou | 2007-12-04 11:04 | |
![]() | ja den var kanon :), känner igen känslan du förmedlar, nästan som en nyförälskelse ...i en person eller i livet självt.. fint skrivet! | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-04 19:21 | |
![]() | Vackert! :-) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-12-04 19:24 | |
![]() | Soft, Molee. Inte ens det faktum att du diggar Coldplay rubbar min åsikt om att känslan du förmedlar kicks my romantic ass! :) | |
| yrlis | 2007-12-05 17:15 | |
![]() | Tack mollee. Du fick min annars ganska grå dag att ljusna en aning. Kom att tänka på allt som faktiskt gör mig lycklig men som är lätt att glömma bort en regning onsdag. Ha det gott alla betapetare. | |