Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-05 20:28 | |
![]() | Enkla fest/kalastips Om man sätter frysta blåbär i mousserande/kolsyrade drycker åker dessa "jojo" i glasen. Lite karamellfärg i oljan då man poppar popcorn på traditionellt sätt gör färgglada popcorn och överraskade barn. Lite syrliga drinkar drickes gärna i glas med sockerkant. En äggvita på ett tefat, lite socker (ev. karamellfärgat) på ett annat. sänk först ner glaset i äggvitan och sen i sockret. Därefter in i kylen för att stelna. Gamla hederliga islyktor då man ställer ut en hink vatten över natten blir ännu roligare om man samtidigt fryser in ngt som har med festen högtiden att göra, granbarr tex. Iskuber till drinkar/bål etc. blir roligare ifall man lägger i några bär, citronskivsbitar etc. innan man fryser in dem. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2005-12-06 01:42 | |
![]() | dricka mycket alkohol brukar vara en sån grej som livar upp festen | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-06 01:51 | |
![]() | tack! vad enkelt! fasicken att jag inte kom på det själv... ;-) | |
| Beta-Alkis - Ej medlem längre | 2005-12-06 15:43 | |
![]() | Vända på en brinnande cigg i käften är ju en partyhöjare, räkna dock med en del sår på tungan innan ni behärskar det till fullo. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2005-12-06 16:51 | |
![]() | Beta-Alkis: testat dricka mängder av karamellfärg innan du gör rökringar? tror det blir succé! | |
| Ordmonster - Ej medlem längre | 2007-10-22 17:52 | |
![]() | Visa ord från Öronbarn | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-10-22 18:28 | |
![]() | Jag vill gärna ha tips på roliga ENKLA lekar och annat kul. Ska ha fest eller "samkväm" med mina medstuderande inom kort och vi ska hålla till hos oss... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-10-22 18:30 | |
![]() | Superbilligt och kul: Fixa en stor mängd chokladpudding. Häll upp i mindre glas. Beroende på festens tema så toppar du i med en frukt, eller kotte, eller godis etc. Plötsligt blir tråkiga smålyxigt. | |