Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cassano | 2007-12-22 15:38 | |
![]() | Om du fick välja... såhär inför jul - skulle du vilja ha mer tid eller mer ork? | |
| Arme - Ej medlem längre | 2007-12-22 15:41 | |
![]() | Ingetdera. Jag har det bra som jag har det. | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-22 16:03 | |
![]() | Mer glid och mindre stork, helt klart. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2007-12-22 16:12 | |
![]() | Mera ork, utan tvekan .. | |
| Bitte - Administratör | 2007-12-22 17:07 | |
![]() | Slippa,,, hela julen och den hyseri som den innebär för många Bitte | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-12-22 17:16 | |
![]() | Håller med Bitte. Det är nog inte någon slump att självmordsantalen peakar under julen. I strävan mot en nollvision bör man alltså avskaffa julen snarast. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-22 17:19 | |
![]() | men man kan ju välja att inte hänga med på hysterin... Det finns ett liv efter jul också, fastän många kanske inte tror det.. Jag skulle vilja slippa att jobba hela jul och nyår.. | |
| -JK- | 2007-12-22 18:17 | |
![]() | Julen blir vad man gör den till. Äh, det låter klämkäckt och onödigt naivt för egentligen är det väldigt svårt att inte dras med i julhysterin. Det är endast enkelt om man saknar familj att fira den med - DÅ kan man göra precis som man själv vill utan att ta hänsyn till någon annan. Jag är lite ambivalent, å ena sidan hatar jag stressen och avskyr långa köer och att julshoppa öht - men å andra sidan älskar jag att baka lussebullar, göra knäck och fixa med maten. Kluvet. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-23 01:21 | |
![]() | Gör som ni vill med julen så slipper ni hysteri! Det är vi människor som skapar den och vi som kan få bort den. Gör det till er egen jul så får ni den som ni vill. Jag älskar julen oerhört, men tycker att julklapparna är "hysteri"-delen. Är dock nästan klar, bara en liten kvar i morgon..... Maten och ysslet och stöket osv älskar jag! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-12-23 01:22 | |
![]() | Och på frågan vill jag hellre ha mer ork! | |
| Jesper M | 2007-12-23 04:04 | |
![]() | jag har både tid och ork. har inte köpt en julklapp och firar knappt jul. så jävla gött när man ser alla andra stressa runt när man själv kan sätta sig i lugn och ro och sätta på bra musik och spela betapet :D | |