Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HannaSofia | 2008-01-02 22:04 | |
![]() | Teknisk blogghjälp! Jag har skaffat mig en blogg på blogg.se Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska få mina länkar i inläggen att öppnas i nytt fönster. Finns det någon här som vet och kan förklara så att en teknisk idiot som jag fattar? | |
| massamark | 2008-01-02 22:36 | |
![]() | Du skriver in texten so folk ska trycka på. markerar den. Klickar på länken (en kedjelänk) Skriver in adressen, under adressfältet ka du välja i en rullningslist o du vill öppna i samma eller nytt fönster. | |
| HannaSofia | 2008-01-02 23:01 | |
![]() | Menar du att jag ska markera den och högerklicka? Finns inga sådana val i någon rullningslist. Jag har hittat följande tips, men det gäller text i menyraden och inte i inläggen. Gå in i din kodmall. För att ändra detta under kategorin Länkar, letar du upp följande kodrader: <tag:linklist> <li><a href="${LinkURL}" title="${LinkName}">${ LinkName}</a></l i> </tag:linklist> Lägg till följande: <tag:linklist> <li><a href="${LinkURL}" title="${LinkName}" target="_blank">${Link Name}</a></li> ; </tag:linklist> Ska man inte göra något liknanade när det gäller länkar i inläggen? | |
| HannaSofia | 2008-01-02 23:07 | |
![]() | Jaha nu fattar jag hur du menade massamark. Men jag vill att detta ska ske automatiskt för dem som kommer in på min blogg. Alltså något som jag måste koda in själv. | |
| brava | 2008-01-02 23:12 | |
![]() | när du klistrar in länken så finns det en ruta där man kan välja antingen öppnas i nytt fönster eller så som det är förvalt - i sammafönster | |
| brava | 2008-01-02 23:16 | |
![]() | du behöver inte skriva kod - bara klicka på symbolen som ser ut som en kedja. då öppnas ett fönster där man klistrar in sin länk och ... | |
| HannaSofia | 2008-01-02 23:32 | |
![]() | Ahh nu fattar jag. Tusen tack brava! Du ska få ett hedersomnämnande på min blogg! Det var ju görlätt! | |
| HannaSofia | 2008-01-02 23:41 | |
![]() | Det är ju lite synd att blogg.se har så påver information hur man sköter om sin lilla blogg. Jaja jag får väl gå någon kurs eller nått. Välkommna in och hälsa på btw nancyandi.blogg.se/ | |
| REDLINEROOKZ - Ej medlem längre | 2008-01-03 02:17 | |
![]() | Inge vidare att promota annan sida här hos betapet. fy skäms. | |
| massamark | 2008-01-03 03:05 | |
![]() | Allting för attde ska kuna ta betalt för sin support.... | |
| HannaSofia | 2008-01-03 13:25 | |
![]() | Jasså kostar supporten? Det har jag inte uppfattat. Jadu Redlinerrookz huvudsysftet med att ställa den här frågan var ju igentligen att promota min blogg, där kom du allt på mig. | |
| vulcan | 2008-01-03 13:35 | |
![]() | FORUMADMIN: Det är inte förbjudet att länka till sin blogg om man vill. Vi har t.o.m. en tråd där man kan hitta olika medlemmars bloggar och lägga in sin egen om man vill. www.betapet.com/inde...am p;page=2 | |