Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| haha | 2008-01-03 17:03 | |
![]() | Steam chatt Idag satt jag och spelade lite cs, helt plötsligt fick jag en "freind invitation" av någon helt okänd. Jag accepterade honom ändå och skrev: Illuminati_14: who are ypu? V_SUPP0RT_013: Hacked games for steam™. Including Official Hack for Steam Accounts 100% working. A step by step tutorial on how to get every single steam game for free. An undetected cheat. I suggest you get your games before this hack is detected and disabled. Good Luck. Do you wanna play all of steams games? If the answer is YES!! Just follow this easy step by step tutorial. 1, Make sure you have at least one game on your Steam Account so Valve knows you have a valid account whit them. 2, Go in to your Steamfolder C:/progams/Valve/Steam and delete these files. ---> "steamclient.dll" "mss32_s.dll" and "ClientRegistry.blob" <---- 3, Compose an Email to Steams Automated Game Support Service at: ---> "steampowered.support.gam espot@gmail.com" <--- 4, In the subject of your Email type: ---> "%%Steam%Lost%Account%%" (without the quotes) <--- 5, In the first line of your Email type: ---> //Function:/steamclient.d ll:/mss32_s.dll:/clientre gistry.blob://your account name:// <--- 6, In the second line of your Email type: ---> //verification:/your password here:// <--- 7, In the third line of your Email type: ---> Lost_Account_Games:Steamg ames_549873gamespot//Func tion End <--- 8, Now you will recive an automated Email from "steampowered.support.gam espot@gmail.com" within 24 hours, with your new files ---> "steamclient.dll" "mss32_s.dll" and "ClientRegistry.blob" <--- 9, Put the files in C:/progams/Valve/Steam and restart steam. Now you have all games Steam ever have made :D:D:D V_SUPP0RT_013: jag provade det jag. tog inte lång tid alls V_SUPP0RT_013: sen är det ju gratis med V_SUPP0RT_013: nä men ffs vem är du Illuminati_14: frågan är vem du är V_SUPP0RT_013: abozzo Illuminati_14: abozzo? Ingen jag känner V_SUPP0RT_013: vem är du? Illuminati_14: ingame:Illuminati V_SUPP0RT_013: jag skulle skicka det till en polare . men du kan va med och spela du med om du vill. om du inte har team fortress kan du fixa det genom det jag råkade skicka till dig :P Illuminati_14: Hur kan jag lita på att du talar sanning. Brukar inte göra sånt här. Men fint att du skickade Team Fortress;) V_SUPP0RT_013: nja du behöver inte om du inte vill. men om du gör det så får du alla spel som steam har gjort V_SUPP0RT_013: dom blir reggade på ditt konto sen är det bara tanka hem dom Illuminati_14: är du säker på att de inte upptäcker vad jag gjort och de kan spåra mig. Och vem fick du veta det av I lluminati_14: föresten vet jag inte om jag vill göra det, det känns inte rätt. Och jag har ingen aning vem du är. Du kan vara någon från valv V_SUPP0RT_013: nej dom upptäcker det inte. jag har haft så sen i oktober V_SUPP0RT_013: haha tror du nån från valve pratar svenska lol Illuminati_14: Känns lite konstig faktist, men varför heter du V_support_013, låter lite misstänkjt V_SUPP0RT_013: Vicktory Support troup 13. en töntig klan bara Illuminati_14: Och vem var det som du egentligen skulle skicka det till, och varför vill du att jag ska göra som du sa V_SUPP0RT_013: jag skulle skicka det till mattias V_SUPP0RT_013: och så skrev du så rutan kom upp så jag skickade det där ist Illuminati_14: Varför ladde du in mig på din freindlist då till att börja med V_SUPP0RT_013: du behöver ju inte göra det. det väljer du själv fast om jag va du skulle jaggöra det V_SUPP0RT_013: vet inte hur du kom in där faktist. va ju inne och spelade på t4d Illuminati_14: så du menar att det är nån slags bugg i systemet som gjorde att du addade mig? V_SUPP0RT_013: ja eller inte vet jag?! V_SUPP0RT_013: så har det blivit förrut inne på t4d V_SUPP0RT_013: ska du inte va med och spela då? det går ju fort. du skickar iväg ett mail bara. så svarar det på några minuter bara Illuminati_14: har du skickat en sådan där 3dagars play team fortress eller vad menar du??? V_SUPP0RT_013: jag har t 1veckas gästpass. och en skulle jag ge till mattias, sen skulle jag ha kvar den andra. men om du vill får du ta den och va med och spela. det är en bug som gör att det går att spela hur länge man vill utan att det försvinner. sen får du tillgång till alla steams spel Illuminati_14: Jag skulle gärna vilja vara med och spela team fortress, men om jag tar emot det där 1 veckas gästpass, får jag det då för alltid. Och hur kan jag då få alla spel, för jag har inte tänkt att göra den saken som du sa i början. V_SUPP0RT_013: men du måste det annars funkar det inte. då kan du bara spela en vecka. Illuminati_14: hellre det än att göra det du sa innan V_SUPP0RT_013: ja men om du inte skickar mailet till steam så får du ju inte filerna och då går det inte att spela alls jue Illuminati_14: äh, jag vill inte göra det här överhuvud taget, skicka det till din kompis istället, men kanske ändrar mig. Illuminati_14: Jag litar fortfarande inte på dig V_SUPP0RT_013: men vad ska jag kunna göra? Illuminati_14: Jag har ingen aning, om det inte vart för att du hade varit svensk så hade jag trott att du försökte sätta dit mig. V_support_013, V(valve)_support_013. Jag skulle vilja veta mer om den där klanen, vilka andra är med V_SUPP0RT_013: haha det är bara jga och grannarna Illuminati_14: men vad heter de i steam? V_SUPP0RT_013: specen och kråkan Illuminati_14: vänta lite bara V_SUPP0RT_013: haha det är ingen riktig klan utan bara nå fjant vi har hittat på V_SUPP0RT_013: men du kan få joina om du vill V_SUPP0RT_013: brbr Illuminati_14: va? Illuminati_14: vad menar du med det? V_SUPP0RT_013: att det inte är nån seriös klan V_SUPP0RT_013: men du kan få va med om du vill. V_SUPP0RT_013: hur gammal är du Illuminati_14: 14, då du? V_SUPP0RT_013: 15 V_SUPP0RT_013: grannarna är 14 båda 2 Illuminati_14: okej V_SUPP0RT_013: men skicka iväg det där mailet så kan vi spela alla 4 sen Illuminati_14: vilket mejl är de du snackat om egentligen? V_SUPP0RT_013: men jag skickade ju en guid till dig aldelens i början V_SUPP0RT_013: kan skicka igen V_SUPP0RT_013: (_....................... ...................._) V_SUPP0RT_013: där står det precis hur man ska göra Illuminati_14: nej för tusan, jag litar inte på det här, kanske följer den nån annan gång men måste kolla upp det här lite först. Ta de inte personligt men jag litar inte totalt på främlingar. Sparar guiden iallafall. Du och dina grannar får spela själva Illuminati_14: Tack iallafall;) V_SUPP0RT_013: nä men va med nu vi måste va 4 på team fortress ocg vi har ingen annan som kann spela med oss Illuminati_14: nej tyvärr, V_SUPP0RT_013: men det är inge kul med bara 3 V_SUPP0RT_013: förresten vart bor du? Illuminati_14: Karlskrona, du då? V_SUPP0RT_013: borlänge Illuminati_14: Jag bara undrar, var ligger det, är inte så allmänbildad;) V_SUPP0RT_013: i dalarna Illuminati_14: ok, jaja, kan tyvärr, inte lita på det här. Ska ta en koll på det men är ändå kritisk. Brukar inte göra såna här saker. Visst har laddat ner från pirate bay och sånt, men det här känns lite väl. V_SUPP0RT_013: det är ju mintre säkert att ladda ner från piratebay än att spela spel på datorn Illuminati_14: jo, men att ta bort filer, skicka meddelande till steam, nej, måste tänka på det här. Plus att jag inte litar på dig riktigt. Tack för att du gav mig tipset, men nej. V_SUPP0RT_013: ja men du behöver inte ta bort filerna. kolla V_SUPP0RT_013: gör så här. V_SUPP0RT_013: lägg dom på skrivbordet och om det inte funkar med att få alla spel även fast det gör det så kan du ju bara lägga in dom igen. det är ju inte så svårt. V_SUPP0RT_013: men vi kan göra så här annars. V_SUPP0RT_013: du kan få mina filer men då får du skicka mailet så att jag får dom nya filerna. då är det 100% säkert för din del Illuminati_14: nej, tyvärr, kan inte göra det, inte idag iallafall, plus måste träna snart irl. V_SUPP0RT_013: men det går ju på 2 min. V_SUPP0RT_013: vad har du för msn kan jag lägga till dig där Illuminati_14: Du måste förstå att jag fortfarande är kritiskt ill det här. Och så går min buss om 10 min och då måste jag packa ner alla saker också. Men vi kan fortsätta imon kanske, eller ikväll. Är inloggad jätteofta på steam. Illuminati_14: Hejdå V_SUPP0RT_013: ja men logga in när du kommer hem då Illuminati_14: mm, ska _________________________ _________________ Ursäkta om det blev lite kallprat med chatten. Men iallafall, vad tror ni om det här? Är det sant som han säger att man kan få alla spel av en bugg. Försöker han lura mig att förstöra mitt steam acount, eller ännu värre. Är han en snubbe från Valve? Känns ju lite misstänkt, V_Support_013 Jag tänker absolut inte göra som han säger, tror jag. Men vad tror in om hans avsikter | |
| brava | 2008-01-03 17:21 | |
![]() | Vet inte begriper typ hälften , men snubben verkar lite väl angelägen tycker jag = skumt | |
| haha | 2008-01-03 18:04 | |
![]() | kom att tänka på en sak, lite konstigt att steam inte har en egen domän utan har en egen gmail-adress. Hehe jag tror att han är ute efter mitt konto! | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-01-03 18:10 | |
![]() | Eru lite smart eller?? *ler* Du fattar väll att han äger "steampowered.support.gam espot@gmail.com" själlv!!1 Så när du råkar lixom skriva in att de e din mailadress för ditt konto... BAM!!! Då e ditt konto hans. Dem såm jör sånt här e duma... :(( | |
| Vikage | 2008-01-03 18:13 | |
![]() | Tror inte han är från valve, de skulle aldrig uppvigla till brott för att sen få sätta fast en. Men du bör samtidigt inte lita på honom. Först och främst är det olagligt och för det andra så känner du honom ju inte så du vet ju inte alls vad han är för person. Mycket möjligt att han har något lurt i kikaren. Kan inte tänka mig heller att valve skulle ha en bugg så länge utan att upptäcka det. | |
| Jesper M | 2008-01-03 18:13 | |
![]() | www.salongk.se/artic...at egID=159 ni är änna lika du och den här snubbet, fjortisnet | |
| haha | 2008-01-03 18:15 | |
![]() | Kan du förtydliga dig, när jag skriver in att det är min mailadress för mitt konto? Mitt konto har väl ingen mailadress eller vad menar du? | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-01-03 18:18 | |
![]() | Ojj! Nu blev det fel! *ler* =) Men iaf så ere bara att glömma alltihopa! hAN försöker typ skicka virus lr nåt till dig... | |
| haha | 2008-01-03 18:21 | |
![]() | ska nog spela med lite, hehe, skälla ut honom lite. De ska bli kul! | |
| haha | 2008-01-03 18:21 | |
![]() | ska nog spela med lite, hehe, skälla ut honom lite. De ska bli kul! | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-01-03 18:22 | |
![]() | 6, In the second line of your Email type: ---> //verification:/your password here:// <--- LOL!!! Undrar om nån går på såna trix nuförtiden! När ja va liten bruka vi lura våra kompisar på sina hotmailkonton så hära. Dem blev arga då. Å slog oss hårt. | |
| haha | 2008-01-03 20:44 | |
![]() | hehe, självklart visste han ingenting, inte ville han ha mitt konto, och att steam hade ett gmail-konto hade han inte nån åsikt om. Och jag var tydligen dum i huvet.....^^ | |
| DennisPlz | 2008-01-03 22:24 | |
![]() | Tillräckligt många går på sånt här för att det ska vara lönsamt t o m. | |