Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 882 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MissTuss | 2008-01-09 22:36 | |
![]() | Cambridgekuren- nån som provat? Tänkte börja försöka ta tag i mitt liv så här efter nyår, inte som nåt nyårslöfte, men för att må bättre. Jag ska börja med Cambridgekuren. Nån som provat det och har några tips och erfarenheter. Tacksam för all hjälp =) | |
| sadielasalle | 2008-01-09 23:22 | |
![]() | Hej, en vän till mig har prövat o hon sa att den var väldigt bra, första veckan hade hon gått ner 8 cm runt midjan . Även andra i hennes omgivning har testat den med goda resultat. Vad du än väljer så hoppas jag att det går bra för dig!! | |
| sakoline | 2008-01-09 23:33 | |
![]() | en kunnig uska i min närhet sa att det kan förstöra magen och att den är skapt för enormt överviktiga. är ni inte enormt överviktiga kanske ni ska välja nåt annat än en pulverdiet. | |
| Nemi | 2008-01-09 23:41 | |
![]() | Jag har hört att det är bäst att äta minst ett vanligt mål mat om dagen om man nu ska köra på en pulverdiet, just för att man kan få problemmed magen + att det är jobbigt att inte känna att magen fylls. Det viktigaste är att inte sätta för höga mål direkt i början för det är inte ett dugg lätt att ändra sina vanor,men man kan ha olika delmål. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-09 23:44 | |
![]() | Hade jag haft råd hade jag köpt Nutriletts färdiga chokladdryck! Huuur god som helst, smakar Pucko ungefär. Men de går på runt en tjuga styck om med 4-5 om dagen... nej, det går bort... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-01-09 23:44 | |
![]() | F'låt missTuss... helt OT, men men... | |
| Pim_ | 2008-01-10 03:50 | |
![]() | Åhh ännu en jojobantningsmetod, trevligt. Vad är fördelen med denna? | |
| Bitte - Administratör | 2008-01-10 07:04 | |
![]() | ra mycket bättre att äta vanlig mat i balanserad mäng och motionera,, se det hela på lite längre sikt Bitte | |
| Pim_ | 2008-01-10 08:13 | |
![]() | Förespråkade inte du viktop som enda lösningen för grov övervikt i din tråd om viktop? | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-01-10 09:04 | |
![]() | Håller med Bitte. Tror inte på några genvägar om man vill gå ner i vikt och dessutom kunna hålla vikten. Det handlar i grund å botten om motion å rätt mat i lagom mängd att få in ett annat tänk å levnadsätt. | |
| Banned - Ej medlem längre | 2008-01-10 09:05 | |
![]() | Går lika bra med binnikemask. | |
| Bitte - Administratör | 2008-01-10 09:35 | |
![]() | Visst Pim,, då vi pratar om GROV övervikt,, pratar vi om 5-10 kilo så är det rätt kost och motion som gäller Bitte | |
| Kasta_Sten - Ej medlem längre | 2008-01-10 17:25 | |
![]() | det står ju inte om det är GROV övervikt eller 5 - 10 kg? | |
| frvib | 2008-01-10 19:58 | |
![]() | Jag tycker att det verkar ganska värdelöst att slösa massa pengar på att köpa produkter gjorda för att svälta sig själv. Då kan väl lika gärna låta bli att äta? Cambridge är nog ingen särskilt bra diet ur hälsosynpunkt. Det brukar inte vara rekommenderat att gå ner mer än nåt kilo per vecka. Ät lite mindre än du förbränner istället så kommer du att gå ner i vikt i lagom tempo. | |
| kajix | 2008-01-10 22:00 | |
![]() | Och för att lyckas med att äta mindre än man förbränner föreslår jag lågkolhydrat kost. För en del funkar det riktigt bra. | |
| frvib | 2008-01-10 22:59 | |
![]() | Självklart ska man välja det sätt att minska på kaloriintaget som fungerar bäst för en själv. Låghydratkost kan vara bra eftersom det ger en ökad mättnad. Låghydratkost är dock inte alls samma sak som den upphaussade GI-metoden. | |
| frvib | 2008-01-10 23:01 | |
![]() | lågKOLhydrat... | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-01-11 01:08 | |
![]() | Se till att hamna i Uzbekiskt fängelse så lär du tappa ett par kilo efter ett par månader/år med vatten och bröd. | |
| bubbelvatten | 2008-01-11 11:06 | |
![]() | En död mus i diskmaskinens elektronikdel funkar också...luktar härligt i en vecka, alla hungerkänslor försvinner garanterat! | |
| y not | 2008-01-11 12:05 | |
![]() | GI-metoden, stenhålderskost, Atkinsom mfl är väl alla exempel på lågkolhydratkost. Det är effektiv, men det finns en risk om det går till överdrift. I ett inledningsskede kan kroppen klara sig ett kort tag utan kolhydrater, men den måste ha kolhydrater för att omvandla till socker. Det är livsnödvändigt occh kan inte göras av fett. | |