Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade67
Mobilspel
Pågående19 882

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Frularsson2008-01-18 23:42
Antal inlägg: 51

Pinsamheter
Idag läste jag något så otroligt pinsamt som hade hänt en tjej..
Skriv in dena egna pinsamheter eller någon annans :D

Frularsson2008-01-18 23:43
Antal inlägg: 51

Här är den jag läste..

Jo det va så att jag skulle bada med min lilla son i badkaret hemma hos min mamma. Sonen va väl runt året och vi satt där och lekte med en badanka och massa annat. Rätt som det va så slet han ur proppen och jag kände ett väldigt tryck mot min bak. Jag satt nämligen där proppen är. Det vart ett sånt jäkla tryck så min skinka sögs fast och jag kom inte loss.. Hur jag än försökte så satt jag helt enkelt fast där i badkaret. Efter ett tag så knackade min mamma på dörren och sa att en kompis till mig va där. Jag va tvungen att be dom om hjälp. Dom skrattade hur mycket som helst och jag skämdes så fruktansvärt.
Min mamma och min kompis försökte (skrattandes såklart) att få loss mig därifrån, men hur dom än drog så vart det bara ett sug från skinkan och det lossnade inte. Min mamma sa att hon nog skulle va tvungen att hämta grannen och inte vilken granne som helst utan en hur snygg , ung kille som helst. Aldrig skrek jag.. Det är bara för er att slita allt ni kan. Dom skrattade och skrattade och slet och drog i mig.
Min son kom in med en endast en blöja hängandes på lilla stjärten och sa: koooom mamma koooom.. Jag visste inte vad jag skulle säga. Kunde ju inte komma såklart. Tills slut så fanns det inget att göra förutom att hämta hjälp. Jag tyckte det va huuuuuur skämmigt som helst. Mamma gick för att hämta grannen. Efter ett tag kom mamma och sa att grannen inte va hemma (gud så skönt tänkte jag) men att hon hade ringt efter BRANDKÅREN !!!!!!!! Jag fick panik. Jag bad min kompis att försöka dra igen men det gick verkligen inte. Ja så det va bara att sitta och vänta på att brandkåren skulle komma och det gjorde dom. In kom det tre skiiiiiiiiiiiiiiit snygga brandmän och sa: oj då det va inte så kul det där inte..
Där sitter jag liksom näck i badkaret och ska bli räddad utav dom snyggaste brandmännen jag någonsin sett. En av dom gick ner i vattnet och stod över mig och stoppade ner sina händer och tog ett redigt tag om min bak.. Jag trodde jag skulle dööööö sen slet dom upp mig.. Så här sitter jag flera år senare och skrattar själv åt händelsen..
//M

hugokolbaz2008-01-19 00:44
Antal inlägg: 665

mm

brava2008-01-19 01:22
Antal inlägg: 1636

oj det va kul - jag skrattade så jag fick ont i magen

Miss_jk2008-01-19 01:44
Antal inlägg: 8941

Hm, jag tror att jag berättat detta i en annan "pinsam-tråd". Men i alla fall... Jag och min kompis var på dåvarande Tullhus 3 (tror jag att det hette). Vi gick på toaletten och valde som vanligt herrarnas, eftersom det alltid är mindre folk där. Min kompis sitter på toaletten och jag står framför. Sjukt kissnödig som jag är drar jag ner mina byxor, inklusive trosor, och lutar mig mot dörren i väntan på att kompisen ska bli klar. Plötsligt öppnar någon dörren som vi tydligen glömt att låsa, och jag ramlar raklång ut på golvet i "väntrummet" på herrarnas, med byxorna nere vid fotknölarna medans kompisen sitter på toaletten och skriker "STÄNG DÖÖÖRRRREN!" Jag sprattlar febrilt för att komma på fötter (med lite innanför västen...) och lyckas till slut hasa mig upp. Dock är ju skadan redan skedd... Utan manligt sällskap var man när man kom, och dito när man gick, trots att kvällen såg så lovande ut från början.

femininum2008-01-19 11:31
Antal inlägg: 7

Frularsson, jag tror det där är en av våra moderna myter. Undrar varför annars så många råkar ut för sådant inför de snyggaste brandmän/poliser/killar de någonsin sett? Är det överhuvudtaget fysiskt möjligt att fastna i hålet i badkaret på det viset?
Önskar Klintberg vore här.

y not2008-01-19 12:22
Antal inlägg: 9014

instämmer med femininum.
Sen när jag läser trådens inledning funderar jag på om det var egna pinsamheter eller moderna myter som skulle skrivas, hmm

men jk:s är ju en riktig höjdare. Tur att det inte var en toalettdörr direkt in från krogrummet :)

Miss_jk2008-01-19 14:51
Antal inlägg: 8941

Haha, det har jag aldrig tänkt på! Kanske inte ska klaga då... =)

blue_moon2008-01-19 14:59
Antal inlägg: 9713

Hihi helt sanslöst jk!!! Jag brukar också ta herrarnas ...

DennisPlz2008-01-19 15:03
Antal inlägg: 4031

Nej, det går inte fastna i nämnda hål. I samma ögonblick det täpps till så upphör suget. Det minimala undertryck som skapas försvinner ganska snart, och det är inga som helst problem att förflytta sig från hålet man "fastnat" i.

Om hålet är stort nog för en person att falla ner i dubbelvikt, finns det en risk att fastna utan att kunna ta sig upp för egen maskin. Något sådant badkar har jag ännu inte sett, men jag har å andra sidan inte sett alla badkarsmodeller.

Det hela kan också ha ägt rum i en rymdfarkost, där alla bekvämlighetsinrättningar har en kraftig sug som tar hand allt som kommer i dess väg. Mig veterligen så har man ännu inte börjat med badkar på dessa ställen än, men det kanske kommer framöver. Rymdstationer och rymdraketer har dessutom begränsad tillgång till polis- och brandkårsassistans.

Vidare så är Klintberg på sjukhus. Han fick visst en råttkäke i halsen när han käkade en pizza.

Gaffelman - Ej medlem längre2008-01-19 15:06
Antal inlägg: 385

*ASG* Men gjorde det inte ont i skinkan när den schloppade ur hålet?

E Solu - Ej medlem längre2008-01-19 15:07
Antal inlägg: 4715

Jag brukar ta damernas, det brukar jämt vara fullt av tjejer på herrarnas.

blue_moon2008-01-19 15:49
Antal inlägg: 9713

:)))

Pottränad - Ej medlem längre2008-01-19 17:26
Antal inlägg: 4315

Ett av mina pinsammare ögonblick, tilldrar sig för dryga tjugotalet år sedan, men jag kommer ihåg det som om det vore igår, tyvärr.

Jag och en god vän skulle - med undantag av tre veckor - skogsplantera hela den sommaren. Så vi bestämde att vi under detta uppehåll, skulle ta första bästa sista-minuten-resa. Eftersom detta var mitt i sommaren, fanns det tämligen få resor att välja mellan. Vi fick helt sonika nöja oss med Jugoslavien. Vilket vi nästan inte fick någon anledning att ångra.
Skulle vara det där med min blunder då...

Vi blev omgående bästa polare med 4 tjejer från Göteborg som vi mer eller mindre tillbringade hela dygnen med, förutom de få timmar sömn vi fick oss till livs. De flesta dagarna åkte vi med lokala fördmedel ut till den stora stranden, men vissa dagar, när vi partat intill soluppgången, nöjde vi oss med att gå ned till den lilla "inhemska" stranden.

Vi blev rätt populära där. Sex svenska bruttor, som solade toppless (jo, det var snarast en regel på den tiden) och vi brukade omringas av mer eller mindre blyga juggar, som försökte göra framstöter med mer eller mindre blyga metoder.

En sådan där inhemsk-strand-dag var det särdeles varmt.
Vilket innebar att vi var tvugna svalka våra strupar med ofta återkommande rejäla klunkar öl. Framemot eftermiddagen var vi således ganska uppspelta och fnissiga.
Och dessutom badsugna.
Så vi stiger upp från våra badhanddukar och börjar promenaden ner mot havet.
När vi kommit halvvägs, får jag syn på Mannen.
Han går på min högra sida, nästan jämne mig, och herrejisses så vacker han var. Lång med bruna seniga muskler. Hans hår lockade sig i nacken och jag fick en omedelbar lust att blåsa lite, för att se hur de skulle röra sig i vind.

Den tanken skulle jag aldrig ha tänkt och huruvida det nu var solen, värmen, ölen eller kanske en salig blandning av allt möjligt, så triggade den tanken igång min fantasi, som började löpa tämligen fritt och utan tyglar.

Högt och hjärtinnerligt delar jag med mig av dessa fantasier. Caroline som går vid min andra sida och lyssnar fnissar med kinder alltmer blossande röda. Till sist är vi bägge glada att vi nått havet, för nu behöver vi verkligen att svalkande dopp.

Vi kastar oss i Adriatiska havet, och låtar den salta vätan bära oss ganska långt ut i viken. Vi njuter i såna fulla drag att jag nästan får en kallsup när jag inser att Mannen simmandes är på väg mot mig. Mot mig!
Med lugna crawltag har denna gudars avkomma tvivelsutan siktet inställt på mig och mitt hjärta börjar plötsligt att rusa som ett tok.
Febrilt trampar jag vatten för att inte svälja något och försöker anlägga ett så coolt ansiktsuttryck som möjligt.

Han stannar till när han har mig inom räckhåll och sen lägger han huvudet lite på sned innan han ler lite och säger "Hello there, where are you from?"
"I´m from Sweden" säger jag anfått och får till nån krampaktig grimas som ställföreträdande leende.
"Oh" säger han. "From which part of Sweden"?
"From the north" svarar jag och återgäldar hans artiga inledningsfras genom att returnera frågan.
"And where are you from?" frågar jag och kan äntligen le lite mer naturligt.
"I´m from the south part, Malmö, tjenare" säger han och flinar otroligt stort och glatt.

Ridå.

y not2008-01-19 18:08
Antal inlägg: 9014

Ridå?
du menar att du inte blåste honom i nacken innan ridån gick ner.

Gaffelman - Ej medlem längre2008-01-19 18:12
Antal inlägg: 385

Ja, man skulle onekligen vilja ta del av vad som hände sedan. :-))

vita_syrener - Ej medlem längre2008-01-19 18:47
Antal inlägg: 22144

Jag åkte vildmarksleden och började närma mig Vilhelmina och letade en stuga. De stugor som fanns var med utedass. Jösses, tänk om man behöver upp på natten? Letade vidare och hittade till slut ett bra ställe med toa inomhus. Lugnt. Gick till sängs. Jaha och vad händer.....? Jo så passligt, så passar jag på att gå i sömnen. Låser upp dörren, ner för trappan och ut genom ytterdörren, sätter mig på gårdsplanen och ja ni vet.....;) i bara mässingen med håret på ända-enligt vittnen. Kommer till frukost dagen efter och då visar det sig att ägaren varit ute och fiskat och sett nån märklig figur på gårdsplanen:D Men vad hundan...lite kan man väl bjuda på tänkte jag ;=)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?