Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 976 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stjärtmesen | 2008-01-23 20:31 | |
![]() | Trojan på MSN Jag behöver hjälp att bli av med en trojan som kommit in i min dator eftersom jag var dum och klickade på en länk. Det är en trojan som skickar meddelanden till de inloggade på kontaktlistan på MSN, innehållande en sådan länk som jag klickade på. Meddelandet lyder ungefär "is it ok that I add this pic of you and me to myspace?" Jag får det inte själv så jag är inte helt hundra... Hur som helst är detta högst irriterande för mina stackars kontakter, HJÄLP mig att få bukt med detta! | |
| DennisPlz | 2008-01-23 22:59 | |
![]() | Google? | |
| Miss_jk | 2008-01-24 06:35 | |
![]() | Någon sa att det enda som gick att göra var att radera kontot, men mitt har försvunnit av sig själv. Skrev i meddelandet efter namnet att man inte skulle klicka på länken "jag skickade", och efter ett tag så slutade allt. Testa att radera kontot och sedan starta det igen annars. Borde ju funka. | |
| honkan01 | 2008-01-24 08:26 | |
![]() | nja...jag gick in på c//windows o tog bort de 2 filer som fanns med samma namn...sen körde jag windows verktyg för borttagande av skadlig programvara o blev av med skiten..vet också att AVG free edition tar bort trojanen...dock inte norton eller norman.. | |
| Miss_jk | 2008-01-24 08:29 | |
![]() | Ja, självklart måste man ju ta bort viruset från datorn också... | |
| Angeloflove | 2008-01-24 09:22 | |
![]() | www.antispywareforum.se/ Kika in hos dom här. Gratis experthjälp att rensa datorn från otyg. :) Jag hade massor av hemska virus i min dator som jag inte visste om ens. Men nu är den ren och fin igen. :D | |
| Stjärtmesen | 2008-01-24 09:35 | |
![]() | Jag har kört AVG free edition tre gånger eller så, men det verkar inte hända nåt... återkommer. | |
| Angeloflove | 2008-01-24 09:42 | |
![]() | ladda hem msnfix här och se om det hjälper sosvirus.changelog.f...MS NFix.zip | |