Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 976 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Janko Serb - Ej medlem längre | 2008-01-25 16:16 | |
![]() | ABN Amro one för snabba igen www.aftonbladet.se/s...e3 76558.ab Men sexa är inte fyskam. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-01-25 16:26 | |
![]() | jag nominerar segling till världens sämsta publiksport | |
| Angeloflove | 2008-01-25 16:30 | |
![]() | världens osexigaste kanske... | |
| bomah - Ej medlem längre | 2008-01-25 16:32 | |
![]() | och tråkigaste... | |
| veggie_d | 2008-01-25 20:12 | |
![]() | Nej bandy är tråkigast, med handboll hack i häl. Men ska man snacka kass publiksport så borde ju undervattenspolo kvalificera rätt högt med förstås :) | |
| Janko Serb - Ej medlem längre | 2008-01-25 20:26 | |
![]() | Snabba svar bara till var och en. Oeron Segling kommer knappast vara sist på listan så länge Americas Cup följs av stora tv-kanaler och har sjukt stor upplsutning sista sjömilen. Angel, tja inte vet jag, du har säkert suttit och dreglat framför Depp i hans sjörövarhistorier, hans båt va knappast motordriven? Veggie Bandy, kan hålla med om man snackar om att bollen är svår att se på tv, men live är den jävligt kul. Handboll? tänk om. Undervattenspolo är en sport du hitta på själv. Det du tänker på är polo där de har kamereor under vattnet. | |
| veggie_d | 2008-01-25 20:39 | |
![]() | Bandy - ett gäng som åker runt på en is och svingar en klubba efter något man inte kan se. (Å tredje sidan tycker jag hurling är en ofantligt underhållande sport att kolla på, och där är det inte mycket lättare att få syn på bollstackarn). Och nej, jag har inte sett någon av dem live, det är säkert mycket roligare då. Handboll - två gäng som springer till ena sidan och det ena gör mål, sedan till andra sidan och det andra gör mål, och tillbaka igen. Ad nauseum. Undervattenspolo - inte alls påhittad. Däremot verkar det som att de har bytt namn på den, till undervattensrugby. | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-25 20:52 | |
![]() | Världens nest obegripliga sport torde vara konstsim. www.expressen.se/pol...78 6819.jpg Huh?? Men det ser ju rätt kul ut när de till sist sticker upp huvudet över vattenytan - med blåa läppar och en klädnypa som käck näsdekoration. | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-25 20:52 | |
![]() | *mest | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-01-25 20:56 | |
![]() | Gång. Gång är oerhört osexigt. Och obegripligt. Och styggt. | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-25 20:59 | |
![]() | Vaddå, gillar du inte vickande höfter? | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-25 21:01 | |
![]() | Och vaddå "styggt"? *haha* | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-01-25 21:02 | |
![]() | Det beror alldeles på vem som vickar på dem. En benig italienare som distinkt svänger HIT och sen svänger DIT, samtidigt som fötterna fladdrar som på en kolibriunge...haha nä, det får inte min hotmätare att slå i botten direkt. | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-25 21:08 | |
![]() | He he, mmm. Vi hade ju en svensk stjärna i gång på åttiotalet. Han var även Herreys manager (tro´t om du vill, men det är sant). Men tja, han blev för det mesta diskad, ty han kunde inte låta bli att börja springa *asg*. Skitsport. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-01-25 21:30 | |
![]() | Men det vore onekligen rätt kul att se 110 meter häck för gångare, eller varför inte gångtresteg. | |
| remvanrijn | 2008-01-25 22:10 | |
![]() | Väl inget lustigt att ABN AMRO var snabbast igen..? Flygande Holländare vet du. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-01-25 22:21 | |
![]() | Tacka vet jag grönlandskajaken. Där har vi en sport för män (kajak betyder för övrigt "farkost för män". Prova att göra en eskimåsväng i två plusgrader med en åtta kilos päls på dig med bara råstyrka och teknik. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-01-26 02:13 | |
![]() | Gaffelman! Han hette Bosse Gustafsson. Och han är osannolikt nog vittne i Tito Beltran-rättegången. Eller det kanske inte är så osannolikt. Det verkar ju alla vara. | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-01-26 08:44 | |
![]() | Haha, jag såg det också. Den där mannen dyker upp på de mest besynnerliga platser. ;-) | |