Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 977 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sakoline | 2008-02-01 19:59 | |
![]() | Vad elakt att jag inte fick avsluta dolda-meddelanden-tråden. Mysko. Men häftigt. Men nu är det ju jag som står först, jätteknepigt. | |
| Nu i sås - Ej medlem längre | 2008-02-01 20:08 | |
![]() | röd är färgen som avslutar allt | |
| Miss_jk | 2008-02-01 20:20 | |
![]() | Men det löser sig, Sakoline! Anledningen till trådstängningen var ju solklar. När man är dum blir det så. Fast DU var ju inte dum iofs. Åska kan ju låta värre liksom. Rätt ska vara rätt i alla fall, tråden var dum! En annan har ju sagt bra mycket dummare saker än det i och för sig! Nu ska jag sluta svamla... När ska folk bli lite snällare här på forumet? Yngre folk är lite kaxigare här har jag märkt. Choklad blir man snäll av! Ät! Har ni testat det? Annars kanske det är dags för det! Nu!! Ses snart igen! | |
| vindsus86 | 2008-02-01 20:26 | |
![]() | vad var det för tråd? *nyfiken* | |
| vindsus86 | 2008-02-01 20:31 | |
![]() | eller jaha, nu såg jag tråden! | |
| Gaffelman - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:06 | |
![]() | Vad det än är som Järnkaminskan har intagit idag vill jag ha samma sak. | |
| Miss_jk | 2008-02-01 21:11 | |
![]() | Ta ett (eller fem) glas rosévin bara, så är du där! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:13 | |
![]() | Ha, kul att ingen fattar Eller, vissa fattar Jag bland annat Mycket roligt Instämmer med miss jk Som sagt Som sagt - Jag önskar alla en god kväll Kalaskväll!!! | |
| Miss_jk | 2008-02-01 21:18 | |
![]() | Haha, ja vet! Egentligen är det ju inte så svårt... Jag fattade direkt! Sant eller inte: jag är smart! Att alla får en god kväll hoppas jag med! Lets dance är ju på tv, så... Om ni får tråkigt så kolla lite Sökarna på Youtube! Nu..: Skål! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:19 | |
![]() | Trådar är jobbiga ibland. Extra jobbigt är det att spinlock_t inte ska användas när en process kan somna. Ett tips är att undvika <linux/kfifo.h> när du programmerar kernel modules, eftersom den verkar fungera mindre bra med tanke på detta. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-02 00:49 | |
![]() | Gömda meddelanden?? om jag bara fattat vad ni menar... Utan att sitta här som ett fån när jag hade kunnat känna mig lite smart Bara jag inte blir utslängd på grund av min text jag skriver här..... Nix, är en snäll människa och vill inte att det naggas i kanten av konstiga föreställningar.. Efter detta vill jag bara önska alla en god natt, då jag ska gå och lågga mig nu. *pyss* | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-03 11:31 | |
![]() | Jag gör! Precis! Håller med alla föregående talare i frågan. | |
| y not | 2008-02-03 12:15 | |
![]() | tråden blev inte långlivad men Jun Xuyong lever forfarande | |
| Stolt_Kines - Ej medlem längre | 2008-02-03 12:37 | |
![]() | Väldigt tråkigt att tråden blev stängd Inte för att jag Väntade mig något Annat Långlivade trådar är inte min grej Andra verkar dock få skriva vad de vill Rista in mitt avtryck ska jag göra här, En vacker dag så kommer folk att börja förstå, Vakna till liv Och den dagen så blir det ändring, Lättad kommer jag bli den dagen då Undertryckta betapetare C(T)ar över betapet och Instabiliteten försvinner Oh vad skönt det kommer att bli den dagen, den dagen då inte Någon blir orättvist behandlad | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-02-03 13:09 | |
![]() | måste säga tvärtemot inte för att jag borde men det vore faktiskt trist om alla fick lika jämt! och den där tråden i all ära gör sig bättre i ny go lära! | |
| y not | 2008-02-03 15:26 | |
![]() | och vår kines Jun Xujong var stolt, ej mes och nu so long | |