Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 967 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nu i sås - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:15 | |
![]() | Hemmatanter Avsnittet igår höll på att kasta mig ur stolen. Hur kunde Sara välja Anders, han levde bara på sin charm, töntigt. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:18 | |
![]() | Jaså du har också fastnat för den serien. Jag tycker den underliggande sexuella spänningen mellan den androgyne Ulf och dvärgen Max är ett underbart sidospår i den annars fadda kärlekshistorien. | |
| Beta-Johan | 2008-02-01 21:21 | |
![]() | Grym serie, men Sara är givet för snygg för Anders. Jag förstår varför dom lagt in att hon har klumpfot, men det räcker inte att sätta en pjäxa på foten på en blond bimbo för att göra henne till en komplex karaktär. Det enda jag inte gillar är att det är så mycket dregel och snusk i serien, men det säljer kanske. | |
| Miss_jk | 2008-02-01 21:22 | |
![]() | Hahaha, vad är det för program, vilken kanal, vilken tid och villken dag!? | |
| Beta-Johan | 2008-02-01 21:24 | |
![]() | kanal 11 på onsdagar | |
| Beta-Johan | 2008-02-01 21:30 | |
![]() | Vad tycker ni om dom senildementa tanterna som startat ett hårdrocksband? Kanske inte trovärdigt, men jag tycker det är lite kul. Deras låt "jag sväljer hela fass-katalogen till frukost" är rätt bra till och med. | |
| Nu i sås - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:46 | |
![]() | rätt är: fast hand med barn och djur, FY inte göra så - slå, de lär sig. Senildementa, samma sak, fast då kan man slå som fan för de glömmer | |
| Nu i sås - Ej medlem längre | 2008-02-01 21:51 | |
![]() | uj uj uj Joker kommer in nu. Välkommen Rickard Herey, slå dig ned där borta i skinnsofforna, det finns kolsyrat vatten, | |
| Beta-Johan | 2008-02-01 21:55 | |
![]() | Jag gillar Rickards dikt, "när jag var liten brukade jag sitta och kissa på huk, när jag blev stor fick jag smaka xxx". Han är inte blyg med sin läggning, trots att han är kristen och from och så. Kanske ingen stor poet, men jag tycker om honom som person, även om han ju inte är det minsta senildement. | |
| Nu i sås - Ej medlem längre | 2008-02-01 22:00 | |
![]() | Vad har Rickard med sammanhanget att göra? Rickard lejonhjärta? knappast va. Detta är en liten serie mellan sjukhusansvarig och patienter. Jag Överläkare Adam, Sjuksyster MU, och... | |
| Beta-Johan | 2008-02-01 22:09 | |
![]() | Igår när Gunilla gick sin vanliga rond märkte hon att hennes tunna strumpbyxor var ännu tunnare än vanligt. faktum är att det fattades långa trådar. Hon upptäckte till sin smått upphetsande förskräckelse att vem som helst av patenterna kunde se hennes nakna sköterskelår. Men var hade dom små trådarna tagit vägen? Då, darrande av rädsla för dom galna patienternas djuriska blickar, hörde hon en trumpetfanfar från doktor överläkarens kontor. Försynt gick hon och knackade på och ropade deras lilla kodord "det är inte din fru". hon fann doktor doktor hängande i strumpbyxetrådarna från taklampan, naken och med flöjten spelsugen som aldrig förr. tyvärr slutade avsnittet där, precis när det var som mest spännande. lite synd tycker jag :( | |
| Nu i sås - Ej medlem längre | 2008-02-01 22:16 | |
![]() | så go, du får löneförhöjning Nillan | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.