Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 18 953 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snucke16 | 2008-02-03 19:45 | |
![]() | Ditt genom tiderna sämsta köp Undra vad ni köpt som ni blivit riktigt besvikna på. Själva köpte vi en diskmaskin för 2,5 år sedan för ca 5000 spänn. Denna maskin har egentligen aldrig diskat särklit rent och nu har maöverpanelen lossant från ramen på diskmaskinen så om man öppnar den riskerar man att få fronten i handen. 3 ggr har tekniker varit hemma och lagat på skiten. | |
| åsa-nisse 4U | 2008-02-03 19:52 | |
![]() | Jag köpte fågelfrön för 25 kronor förra veckan. Jag kunde ha köpt en fruk istället | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-03 19:57 | |
![]() | Jag köpte en NY motorcykel som det bara va fel på. Ägde den exakt två veckor sen lämna jag tillbaka den till affären. | |
| TomasLeonard | 2008-02-03 20:19 | |
![]() | Jasså, du köpte en NY motorcykel...wow!! va cool du är!! Men tråden handlade väl inte om lyxvaror som krånglade, utan om att göra bort sig lite grann el.? | |
| YamahaJet | 2008-02-03 20:20 | |
![]() | Mercedes Actros, förbannat skit för halv miljon där varken verkstad eller fordon lever upp till sitt så hårt haussade varumärke. Aldrig mer... | |
| TomasLeonard | 2008-02-03 20:24 | |
![]() | Ja,ja man kan väl inte räkna med att folk öppnar sina hjärtan...el. berättar att de köpte en kondom som gick sönder el. nåt. | |
| YamahaJet | 2008-02-03 20:31 | |
![]() | Öh, ja jävlar vad man "gör bort sig lite grann" om man köpt en dålig diskmaskin. Mycket mer pinsamt än att köpa en MC som brakar ihop direkt? Personligen tycker jag det sistnämnda är mer intressant att läsa om och uppfattar det knappast som skryt... Du får gärna förklara igen vad tråden handlar om, vitvaror som krånglar men inte "lyxvaror"? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-02-03 20:52 | |
![]() | Jag köpte en ny trådlös hemtelefon till farsan i julklapp... Skiten brusade och hade sig men de vägrade ta den tillbaka... Visst, ingen dyrare grej men trist just för att det var en julklapp :/ | |
| Miss_jk | 2008-02-03 21:09 | |
![]() | "Undra vad ni köpt som ni blivit riktigt besvikna på." Såg inte att det inte fick vara motorcyklar, men så kanske var fallet? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-03 21:12 | |
![]() | De mesta felköp vi (eller jag) gjort är väl såna billiga saker som ljuskrona från IK*A som gick sönder när jag skulle sätta ihop den. Fast det är ju egentligen inte ett felköp utan taskig vara..... Vår bil har jag ångrat några gånger även om jag gillar att köra den... När vi köpte den glömde vi bort att kolla saker som man anser vara standard (åtminstone i norrland). Den var inte utrustad med motorvärmare...... Det gick ett par tusenlappar till att få dit den... Dessutom är lacken ful... men så är bilen gammal och jag inser att det inte är någon mening att köpa ny bil förrän barnen är större och kan "sköta sig"... ;-) Tex är det ingen bra idé att skriva sin bokstav med bläck på all klädsel..... | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-02-03 21:15 | |
![]() | Jag köpte en dv-kamera för 5500 kr använde den två gånger på två år och sålde den för 1100. Dåligt köp. | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-03 21:33 | |
![]() | TomasLeonard anledningen att jag betonade att den va NY var för att man kanske inte räknar med att de ska krångla då!!!!! Köper man begagnat får man ju kanske det på köpet menar jag. För övrigt va den grymt billig å inget märkvärdig alls om det får dej att må bättre!!! | |
| Saltnarv | 2008-02-03 21:34 | |
![]() | "Kappsäcken" med alla Astrid Lindgren-filmerna till ungarna i julklapp. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-02-03 21:37 | |
![]() | Kommer inte på något köp men däremot en fruktansvärt onödig prenumeration. Förra året när jag var gravid fick jag för mig att prenumurera på DN för det skulle vara så mysigt att läsa någon tidning vid frukostbordet. Hade ju aldrig tid att läsa och dom där tjocka jävla tidningarna kom varenda dag och skräpade överallt. | |
| Saltnarv | 2008-02-03 21:39 | |
![]() | Hihi ja du yayasout man får för sig mycket när man är gravid Själv målade jag om det mesta jag kom åt. | |
| vindsus86 | 2008-02-03 21:46 | |
![]() | jag köpte ett par hörlurar på clasohlson för 25 kronor (ja de var billiga.) två dagar senare funkade de inte längre. varför vet jag inte, men det kom inget ljud längre helt enkelt. och det självklart första jag gjorde när jag kom ut från affären då jag köpt dem var ju att jag slängde kvitto och förpackning. tur de nästan inte kostade något. däremot köpte jag två högtalare... i form av två nallebjörnar (typ. två decimeter höga. de har högtalarna inuti) på myrornas för tio kronor 2004 och de funkar fortfarande. bra också. det tycker jag är lite coolt. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-02-03 21:48 | |
![]() | Alla konstiga föreningar jag fått för mig skulle vara roligt att vara medlem i, men som jag sen efteråt inte riktigt fattar vad de skulle vara bra för. Som en trädgårdsförening till exempel. Jag bor ju i lägenhet. Hahaha. | |
| Hedenstierna | 2008-02-03 21:57 | |
![]() | Måste vara alla jävla pizzor som man ändå bara mår dåligt utav efteråt.. | |
| Zella | 2008-02-03 22:06 | |
![]() | ha ha Gariam du vann "klockrent" | |
| Jesper M | 2008-02-03 23:31 | |
![]() | köpte av misstag del tre i en steven king bokserie... inte så lyckat | |