Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MissTuss | 2008-02-14 00:09 | |
![]() | Brudbukett? Hur skulle din drömbrudbukett se ut? Färg, form, blomsorter? Är du redan gift? Blev buketten som du tänkt dig? | |
| Saltnarv | 2008-02-14 00:23 | |
![]() | Men usch det verkar ju jättejobbigt att stå och hålla i en sådan... Nej, om jag någon gång mot all förmodan gifter mig så vill jag itne ha någon bukett. Som mest en blomma att fästa runt handleden. | |
| Miss_jk | 2008-02-14 06:21 | |
![]() | Definitivt något med liljor! Någon av dessa kanske... www.pixbox.se/alb_sh...pa ge0.html | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-02-14 07:52 | |
![]() | Den den höger på bilden är ju verkligen en klassiker, jättefin! Men då måste klänningen matcha :) | |
| Stjärtmesen | 2008-02-14 09:12 | |
![]() | Liljekonvaljer, enbart. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-14 14:44 | |
![]() | Min kompis hade en liknande bukett som både dessa buketter , men med gammelrosa-lila blommor (typ, förgen var obestämbar)... Det var inte många blommor i som den till vänster, men inte heller så "lång" som den till höger. Den var jättefin, men eftersom hon hade en sån ska inte jag ha det... Men jag skulle kunna tänka mej någon av de buketter du visar miss... men i en annan färg... vill inte ha vita blommor! | |
| brava | 2008-02-14 16:01 | |
![]() | jag tror att jag skulle vilja ha ringblommor och dillkronor och kanske rudbecckia och små solrosor. mossgrön klänning och en krans av löv i håret. men så är jag ju en tant också. möjligen har jag nån bild av Elsa Beskow som förlaga - kan ju vara från nån bok med skörd i - ska kolla och återkommer med länk i så fall. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-14 17:29 | |
![]() | min mamma plockade sin egen brudbukett. Det var rödklöver och annat som finns om sommaren. Hon hade också sytt sin egen brudklänning som var tvådelad i typ linne eller nåt, så det passade bra ihop. ... | |