Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 20 026 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bergliot | 2008-02-18 21:08 | |
![]() | "Allutrop" Saknar någon form av "allutrop" på sidan. Idag verkade de tex som att sidan höl på att uppdateras varför det verkade som om en del av oss fick problem med "sega datorer"/ "nedkopplingar". Skulle varit bra om samtliga fick info om att uppdatering pågår så att man hinner logga ur, lämna sidan i fred och slippa "kastas ut" ur ett pågånde spel och på så sätt förlora i rate. Jag är själv helt iq-fiskmås när det gäller datorer men detta borde väl gå att få till. Eller? Annars kanske det i alla fall går att lägga ut meddelande på startsidan? För övrigt måste jag passa på att tacka alla hövliga spelmotståndare, de som alltid tackar för m etc. Ni är trevliga att spela mot. Mvh Bergliot | |
| Jesper M | 2008-02-18 21:42 | |
![]() | typ som en minaret då eller? | |
| odin - Administratör | 2008-02-18 21:43 | |
![]() | Vill bara påpeka att _ingen_ har kastats ut från ett pågående spel under denna "uppgradering". Alla har fått spela klart, så ingen har tappat rate. Dessutom uppgraderade vi spelrummen i steg. Dvs vi tar några i taget, och eftersom ingen blir utkastad från sina spel tycker jag det är en helt OK lösning. Det är klart vi kan meddela detta en vecka i förväg. Å andra sidan tror jag det skulle bli samma klagomål i alla fall. | |
| odin - Administratör | 2008-02-18 21:46 | |
![]() | Vidare är problemet att vi inte har någon möjlighet att uppgradera under kontorstid då det är få spelare här. Då är jag på mitt riktiga jobb, och på natten sover jag. Tyvärr får alltså användarna då och då råka ut för sådana här saker. Det är väldigt sällan det sker och alla får alltid spela klart sina matcher. | |
| bergliot | 2008-02-18 21:46 | |
![]() | OK. Uppfattade det som om spelare blev nedkopllade relaterat till uppgraderingenmen det kanske inte var så. Hur som helst en liten förvarning om att uppgradering kommer kan ändå vara bra tycker jag! | |
| sakoline | 2008-02-18 21:47 | |
![]() | Det står ju jämt på förstasidan nyheter, men det kanske var privata meddelanden du menar, som den i chatten? | |
| bergliot | 2008-02-18 21:48 | |
![]() | Jasså du sover på natten! Vi andra betapetar! Ha,ha Uppskattar jobbet du/ni gör. | |
| vindsus86 | 2008-02-19 02:59 | |
![]() | Jag har aldrig sett meddelanden på förstasidan om att någon uppgradering skall ske? Jag skulle också tycka det var bra om man fick veta någon timme i förväg eller så, då det ju körs turneringar på kvällarna. Har hänt att turneringar fått avbrytas mitt i och då hade det ju varit bättre om man vetat i förväg att det skulle uppgraderas så man inte startat någon turnering. | |
| lellemor | 2008-02-19 08:33 | |
![]() | Jag har blivit nedkopplad under spel. men jag vet inte om det gäller det som Odin skriver om det är fel på servern.Gick inte att spela färdigt iallafall | |
| emmylicious | 2008-02-20 10:57 | |
![]() | Är ni nöjda nu när ni fått information på förstasidan? :P | |
| bergliot | 2008-02-20 23:12 | |
![]() | Japp! Det var så jag menade! Tacka Odin och co! | |