Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 062 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2008-02-19 22:14 | |
![]() | Planerad nedtid Söndag kl 12 Söndag kl 12:00 kommer sajten att tas ned för underhåll. Vi räknas med att det tar ca 2-4h. | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-19 22:16 | |
![]() | Vad ska alla som är bakis göra dårå? | |
| Jesper M | 2008-02-19 22:22 | |
![]() | no probs, då sover jag lördagsfesten av mig! | |
| Vikage | 2008-02-19 22:31 | |
![]() | Men då måste man ju plugga på söndag istället | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-02-19 22:33 | |
![]() | Jag måste plugga imorn, kan ni inte ha uppehållet hela kvällen imorn istället? | |
| Sombatic | 2008-02-19 23:00 | |
![]() | bra då behöver man ju inte starta datorn utan kan vara lite nyttig som omväxling! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-19 23:02 | |
![]() | men hur ska vi överleva???? Nej, tillåt mig protestera här! Då måste ju jag likt vikage och sombatic PLUGGA och VARA LITE NYTTIG!!! Nej, se det går inte!!! | |
| vindsus86 | 2008-02-20 00:01 | |
![]() | då åker jag ändå tåg. det är så skönt att ni uppdaterar och sidan ligger nere då jag ändå har annat för mig. :) | |
| Devil_Star | 2008-02-20 00:07 | |
![]() | Här får ni lite tips av mig. På söndag, få se... Ja, kl 11 brukar ju vara gudstjänst i kyrkan, om ni inte kommer på nåt annat. Annars kan ni ta sovmorron. Kan ni inte sova, så kan ni alltid ta fram dammsugaren och dammsuga golvet, det finns säkert brödsmulor vid datorn, jag vet nog att ni gör det, det syns bra väg att ni äter frukost och kakor, kexchoklad, när ni spelar betapet. När ni har dammsugat upp, så kan ni gå ut på prommenad, glöm inte ta med lilla moppsen, alltså Fido. Har ni ingen hund, kan ni alltid göra en hund, av nåt lurvigt skinpäls, eller ta själv moppsen och rasta. När ni har gjort det, så börjar det bli lite kurr i kistan. För att slippa laga mat själv, så kan ni ta era gamla Alfapet eller Scrabblespel. Nya Alf går inte, ockej då, i nödfall. Så plingar ni på hos grannen och frågar om denne vill spela, vinner du så intalar du att du vann och att denne "Grannen" ska laga mat som vinst. Det blir säkert protester, men det är bara att göra som Knattarnas knep, Plan B. Sen får du mat och när du är mätt. Öhh, vänta nu. Det skulle vara Scrabblefritt för er betapetare. Vi suddar bort spelandet, men du är iallafall mätt. Sen kan du lata dig vid TV:n eller slå på datorn en sväng och titta på youtube på gamla nostalgi från SVT väder, eller Devil_Star's filmer. Sen är det Godnatt. Då är ni sysselsatta. | |
| sakoline | 2008-02-20 00:27 | |
![]() | devilstar: Man behöver bara gå till kyrkan, dammsuga och äta lite smulor innan driftstoppet är över. Man behöver ju inte slösa bort dagen på alfapet eller kolla på TV. | |
| Devil_Star | 2008-02-20 00:42 | |
![]() | Jag försökte bara vara lite rolig. .) Därför gav jag såna tips. Kyrkan lade jag bara dit, bara för att det brukar vara kyrka på söndagar, inte för att jag brukar gå dit. Själv kanske jag kommer gå nog gå på teatermöte. | |
| guranboy | 2008-02-20 07:10 | |
![]() | en bra dag att skrapa bort gamla tapeter på hör jag :-) min nuvarande hobby | |
| emmylicious | 2008-02-20 10:45 | |
![]() | åh, det tycker jag är kul. det är liksom ett steg i processen mot något nytt, snyggt. älskar renovering. | |
| vindsus86 | 2008-02-20 13:19 | |
![]() | jag hatar mina grannar. socker (emmylicious) och guran, ni skulle gilla min kanin då. han är expert på att riva ner gamla tapeter. han har kommit riktigt långt i vardagsrummet i vårt fritidshus. och det blir inte ens något skräp som behöver slängas, för han äter ju upp det. perfekt! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-02-20 22:58 | |
![]() | Jag har iaf. inga problem eftersom jag jobbar...tack och lov... annars vete 17 hur det gått?....såvida det inte är fixat till efter klockan fyra- för då blir det lite problem ... | |