Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 20 026 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylicious | 2008-02-20 12:05 | |
![]() | Rakhyvelreklamen om någon av betapets kvinnor sett rakhyvelsreklamen här till höger (intuition) och tvekar om ni ska köpa en eller inte... jag vågade beställa ett exemplar och fick det idag med posten. rakhyveln är inte elektrisk, som den ser ut att vara på bilden. men den var skön att hålla i. anledningen till att det "löddrar" är att det sitter en formpressad tvål runt själva rakbladet. det löddrade inte särskilt mycket, men det gjorde inte så mkt. den fungerade ju ändå. det som är negativt är ju att man inte ser vart man rakat om man inte använder rakgel/raklödder, men jag har mörkt hår (tråkigt nog) så jag ser ändå. den är något billigare i drift än min venus vibrance, för till den får man ju köpa 4 rakblad för över 100 kr, dessutom ska den ha nytt batteri då och då. intuition kräver som sagt inga batterier och man får leveranser 3 ggr om året med nya rakblad som kostar 50 kr, och om jag minns rätt får man 5 blad varje leverans. så, nu har ni fått en liten utvärdering om ni inte har vetat om ni ville beställa den eller inte :P | |
| emmylicious | 2008-02-20 12:20 | |
![]() | jag provade bara på benen, den funkar nog minst lika bra under armarna också. | |
| Jesper M | 2008-02-20 12:28 | |
![]() | i bak o framstjärt då? | |
| emmylicious | 2008-02-20 12:29 | |
![]() | det får du ta reda på själv ;) | |
| emmylicious | 2008-02-20 12:29 | |
![]() | antingen på dig själv eller så får du låna en kvinna om du inte redan har en. | |
| Saltnarv | 2008-02-20 13:02 | |
![]() | Men vilken sida var det? | |
| emmylicious | 2008-02-20 13:04 | |
![]() | www.intuition.as/ jag tycker inte den återfuktar bra. ska smörja in mina ben nu istället. | |
| Saltnarv | 2008-02-20 13:06 | |
![]() | det tycker jag alltid man får göra ändå, smörja in sig alltså. Ett hett tips på det är Bodybutter från BodyShop, gärna med doft av kokos :) | |
| Brittson | 2008-02-21 22:35 | |
![]() | Nej, det hade jag! Allt som snuddade vid mig luktade kokos i ett dygn efter att jag smort in mig med det. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-21 22:38 | |
![]() | Ska nog satsa på permanent hårborttagning. För det är så tidsödande att hålla på med rakning, och det växer ut med en gång och så blir man stickig. Inte kul alls. :( | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-21 22:47 | |
![]() | jag säger bara VAX. Det är bra. Jag vaxade benen i somras, första gången i början på juni och först i augusti började jag känna att det var dags igen... Jag har inte världens hårväxt iofs, men nog för att det ska stickas vid traditionell rakning. Skulle vilja vara lite mer modig så man vågar vaxa fler ställen på kroppen... men jag är för rädd att det ska göra ont.... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-21 23:00 | |
![]() | Jo jag har provat vax ett antal gånger. Hemma alltså inte på någon salong. Men det gör ju så ja..a ont. Jag tog hela ben +bikinilinjen de gångerna jag gjorde det och efter 2-3 veckor kliade det när håren ville ut igen. usch.Hatar det, avundas alla benhårlösa människor. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-21 23:06 | |
![]() | Hehe.. min sambo gillar när jag ska vaxa mig. Klarar inte att dra bort "stripsen" själv, så det får han göra.... Har som sagt bara vaxat benen... och har inte märkt att det kliar... då är det värre med traditionell rakning.. och sen när håren hamnar "fel" och inte kommer ut utan bara försöker... | |
| emmylicious | 2008-02-21 23:08 | |
![]() | vad använde du för vax mamman? jag vill gärna prova jag med. senast jag provade gick det inget bra, för då gjorde jag själv. men nu har jag ju någon som kan göra det åt mig :P | |
| emmylicious | 2008-02-21 23:08 | |
![]() | har dock övervägt permanent hårborttagning då jag har mörkt hår och det börjar stickas under samma dag (kväll) som jag rakat, om jag rakar på morgonen. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-21 23:09 | |
![]() | =) Känner igen det där med sambon. Min gubbe hjälper mig med baksidan, hmm, ok han ser också väldigt belåten ut. Men när jag vill visa honom hur ont det gör och ta en endaste liten "strip" på honom då vill han inte va med längre.. Fegis.. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-21 23:11 | |
![]() | Emmy, du kan väl testa permanet hårborttagning först och sen berätta om det var bra eller dåligt för mig ;) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-21 23:13 | |
![]() | Zimba, tänk på att han är karl... dom är ju lite vekare... ;-D Em.. jag köpte sådana där färdiga strippar. man värmer mellan händerna och drar isär två ark.. Veet (reklam) ... testade en gång med en burk, men vilket arbete! Det var att micra för att värma, men inte för varmt för då brände man sig ju... nej, detta är jättebra. | |
| le-lou | 2008-02-21 23:13 | |
![]() | vi kan utse emmy till vår testare. Olika saker vi vill prova men inte vågar själva :). | |
| emmylicious | 2008-02-21 23:13 | |
![]() | alltså, när man tar bort hår med IPL.. (intensivt pulserande ljus), så kostar det pengar. just nu är jag inne på en hemsida, det står 2995 kr för benen. men måste man inte gå flera gånger när det gäller IPL? gäller 2995 för alla gånger man går, eller för EN gång? det kan ju typ behövas 3-4 ggr. | |