Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 18 678 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snurt | 2008-02-24 12:36 | |
![]() | Singel.. Nu är man singel igen och då gick jag tillbaka till spraydate , då ser man samma personer där fortfarande som alltid är inne. Dels är det pinsamt upplagt och man måste betala för att det ska vara användarvänligt. Ville tipsa om www.happypancake.com som är bättre, gratis och kommer att förbli det. Alternativet kan ju vara att du hoppar på mig? Vet du fler gratissingelsajter? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-02-24 12:47 | |
![]() | Vad sägs om att ta en sväng ut på stan? Slår vad om att folket där är både gratis och inte alls samma som för tio år sedan... | |
| Snurt | 2008-02-24 13:12 | |
![]() | hehe, ja varför inte lägga ner betapet och spela på stan istället? Ok . ska ut och kika. | |
| Jesper M | 2008-02-24 15:38 | |
![]() | fattar inte folk som är helt desperata efter att ha en partner... | |
| Snurt | 2008-02-24 15:40 | |
![]() | Och vilka är de? | |
| snorklan | 2008-02-24 18:24 | |
![]() | Jesper.. Tror inte det är många som är desperata efter en partner.. däremot tror jag att nästan alla längtar efter RÄTT partner, vilket är en väsentlig skillnad. Och vad är det för fel på att dejta om man känner för det? Det är en ganska trevlig känsla att vara attraherad av någon utan att det måste leda till något seriöst. Men du kanske har en del mognande att göra innan du får uppleva det. Ett tips bara.. tjejbaciller är inte farliga! | |
| FrökenKrös | 2008-02-24 22:32 | |
![]() | smisk | |
| MellonCollie | 2008-02-25 18:35 | |
![]() | Jesper M: håller med. typ som att man bara "måste ha" nån, spelar inte så stor roll vem. | |
| Miss_jk | 2008-02-25 18:52 | |
![]() | Men hur kan ni få det till att man är desperat bara för att man dejtar (via nätet)? | |
| nicke_bagare | 2008-02-25 20:00 | |
![]() | nästan gratis är mp.ja körde ett race där förra våren. det svåra e tycker ja är att presentera sig. ja vet ju att ja e världens kap ,,men hur säger man det på ett snyggt sätt. risken med nät dejtande tycker ja e att man e alltid nykien om nästa person man går ut me e bättre.svårt å bestämma sig.det finns ju så mycket goa madamer där ute men det viktigaste e ju att man måste våga bjuda på sig själv,det kommer man jävligt långt på | |
| Nemi | 2008-02-25 20:11 | |
![]() | Jag har hört talas om rätt så många som träffats via betapet :) | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-25 20:17 | |
![]() | Jag har många vänner som träffats via nätet (å jag med ju). Tycker det e ett bra komplement för många personer som kanske e blyga, inte vet var man ska träffa nån osv. Och självklart har det inget med att man skulle va desperat att göra. För övrigt e det en häftig känsla att lära känna en annan människa bara genom det skrivna ordet, eller en röst när man övergår till att byta nummer. För mej tog det över 2 månader innan vi sågs å jag va redan förälskad. Skithäftigt!!Prova ni som e singlar. | |
| nicke_bagare | 2008-02-25 20:21 | |
![]() | håller med förgående talare | |
| Miss_jk | 2008-02-25 21:36 | |
![]() | Jag kan bara stämma in. Träffade min nuvarande på nätet. Vi chattade i flera månader innan vi bytte nummer, och sen tog det ytterligare en massa månader innan vi sågs och då självklart på en DIF-match (mot aik). Nu har vi vart tillsammans i fyra år! =) | |
| le-lou | 2008-02-25 22:04 | |
![]() | tramsigt att bara för att man vill ha kärlek i sitt liv så är man plötsligt desperat om man håller ögonen öppna. Man träffar ingen hemma i sin lägenhet själv, det är knappast så att tio pers knackar på dörren, hey vilket urval! jippi. talesättet : "träffar jag någon så träffar jag någon" har en av mina manliga kompisar anammat, karln är fortfarande singel och har så varit de senaste 8 åren. Han VÄGRAR nätet (samma inställning som ni som tycker det är B), går han ut så går han till samma vanliga ställen och möjligen får han ett ragg på halsen..men mer är det inte. . . (dåligt urval kallar han det)......och han benämner sig själv för livsnjutare, trivs med att vara singel osv. Jag tror inte en gnutta på det han säger, för hans beteende visar annorlunda. Jag tror att han vill så gärna träffa kärleken men hans ego säger stopp för nåt så tramsigt som dejtingsidor mm. Förstår inte vad som är så tragiskt med att säga : jag är singel och det vill jag inte vara, jag vill träffa någon att älska? Bara för att man vill träffa någon så duger vem som helst? Eh nej eller nåt? Eller okej, om nån säger jaaa..och kanske bara vill ha en för att inte vara ensam... men ifall det är så, so? Varför såååååå taskig inställning? Som glad singel är det väl juste att dejta, tills man hittar den man söker så kan man väl ha kul med andra? Varför är det desperatstämpel på de som dejtar mycket, eller som gör sig tillgängliga på nätet, krogen eller vad de nu kan vara? Den som dejtar lär sig, vad man vill ha och inte vill ha. Folk träffas, och för att träffas så måste man ut. Ut i livet, ut på nätet whatever. Vad är det som är fel med att vilja träffa någon att älska? Jag tror ALLA söker efter det, medvetet eller omedvetet. Trist med stämpel DESPERAT bara för att man vill visa att man finns. tummen ner för neggiga människor. ni behöver kärlek :). | |
| le-lou | 2008-02-25 22:06 | |
![]() | och ja, jag har träffat min stora kärlek på nätet, på betapet :=) | |
| Saltnarv | 2008-02-25 22:14 | |
![]() | Jag skulle kunna dejta dej, Snurt. Du ser ut som en trevlig prick. | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-25 22:17 | |
![]() | Härligt saltnarv,,,kanske ett nytt betapar. Välommen i klubben;-)) | |
| Saltnarv | 2008-02-25 22:19 | |
![]() | Man måste vidga sina vyer ju! Och förresten var det ett himla bra inlägg le-lou skrev. | |
| Snurt | 2008-02-25 22:30 | |
![]() | Det var ett bra inlägg le-lou skrev. jag är på, klart vi kan ta en date! La till dig så att jag ser när du är inne. | |