Spelrum
Giraffen46
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade85
Mobilspel
Pågående19 992

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hackspett2008-03-15 09:26
Antal inlägg: 2

ny
fler nya som skall hacka(hanka) sig fram här?

Bubble Pop - Ej medlem längre2008-03-15 09:43
Antal inlägg: 47

Jag är sån person som älskar att lägga mig i alla trådar trots att jag ine har ett dyft med tråden att göra, så jag ska göra ett undantag nu och inte säga någonting i denna tråd.

somali2008-03-15 09:54
Antal inlägg: 62

Kul!då har jag sällskap, för jag är också en sån där filur som gärna vill lägga mig i på de flesta trådarna....Vi ses på trådarna....tjing!

zero_cool2008-03-15 14:44
Antal inlägg: 171

Tycker det var en bra fråga av hackspett, inga nya som vill göra sig hörda här? Då skulle ni kunna ta hjälp av varandra med frågor och tips! =)

hackspett2008-03-15 15:15
Antal inlägg: 2

Tack zero_cool....Precis vad jag tänkte .....att vi skulle kunna hjälpa varandra. För det är svårt att möta dem som redan är fullfjädrade betapet-spelare. Lättare tror jag att träna upp sig stegvis med någon som är på ungefär samma nivå. Annars finns risken att det blir för svårt och man ger upp. trevlig helg!

vindsus862008-03-15 15:47
Antal inlägg: 3785

jag var medlem och aktiv spelare på den här sidan i tre år innan jag såg forumet.

och det där håller jag inte riktigt med om tror jag, hackspett. jag spelade ungefär på samma nivå under mina första tre år här för jag bara mötte likvärdiga spelare. sedan började jag möta svårare och nu har jag blivit bättre. man kan väl iofs spela mot andra nybörjare i början för att lära sig spelets grunder och lite hakningar och så, men mest lär man sig om man spelar mot sådana som är bättre.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?