Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 992 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| joha | 2008-03-17 00:24 | |
![]() | Sommarens festivalgodis Vilka eller vilken festival blir det till att besöka i sommar? Själv var jag på Peace and Love förra året och det var minst sagt lyckat! I år kommer fler bra artister som faller mig på tungan. Så åker antagligen dit. Men vad händer med hultan egentligen? Varför skall man åka dit, eller varför till emmaboda? tips! | |
| Hedenstierna | 2008-03-17 00:30 | |
![]() | hultan, babyshambles, rage against the machine & linkin park är väl 3 grymt stora band faktiskt. Jag var på hultan förra året, i år lutar det dock åt Peace and love, kanske blir hultan också :) | |
| gorillan - Ej medlem längre | 2008-03-17 00:59 | |
![]() | Själv tycker jag att peace and love var ingen höjdare alls. I år blire andra bullar och augustibuller ;) samt with full force, west coast riot och kanske emmaboda. | |
| Riverpoet | 2008-03-17 08:26 | |
![]() | Åker jag på storfestival skulle det nog bli Roskilde (som vanligt). Oavsett band. Annars blir det förmodligen way out west. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-03-17 09:34 | |
![]() | Kom till P&L i år också! Kan bjuda på en kaffe eller dagen efter grogg när ni passerar Säter. Själv ska jag dit om jag lyckas få fotopass. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-17 11:51 | |
![]() | Eftersom jag nu har nära till Augustibuller geografiskt så blir det väl en sväng förbi där. Venne om jag orkar fler festivaler... | |
| Riverpoet | 2008-03-17 12:14 | |
![]() | Katten börjar bli gammal? :) Festivaler orkar man! Mest en fråga om tid och kanske pengar/prioriteringar. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-17 12:24 | |
![]() | Jag är utled på att sova i ett svettigt tält och kröka en vecka i sträck. Men nu när vi fått en bra festival i "Way Out West" här i Göteborg så kanske det kan bli en sväng dit. | |
| Riverpoet | 2008-03-17 12:56 | |
![]() | Äh! Det har sin charm. Dock kanske jag prioriterar annat i dagsläget som sagt. Way out west är en ganska skön kompromiss dock, håller jag med om. | |
| Achmatov - Ej medlem längre | 2008-03-17 13:00 | |
![]() | Arvika är ju en självklarhet, sen kanske också P&L för att det ligger så nära.. | |
| Achmatov - Ej medlem längre | 2008-03-17 13:29 | |
![]() | Fullmoon-festival skulle vara oerhört grymt att besöka också, så dit lär man ju åka om man får ledigt | |