Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 992 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ladymaster - Ej medlem längre | 2008-03-17 09:36 | |
![]() | Genusmode Vad anser Du i frågan om; Kan killar / män använda breda ( bredare än byxhällorna, dvs. minst 6 cm. breda ) bälten / skärp som accessoarer, eller är det endast en exklusiv rättighet för tjejer / kvinnor ? | |
| vulcan | 2008-03-17 09:52 | |
![]() | Jobbigt - ett problem jag aldrig tänkt över! Jag har inget omedelbart svar, men ur ett genusperspektiv verkar det väldigt orättvist att inte få in sitt bälte i hällorna. | |
| Tarfala | 2008-03-17 10:00 | |
![]() | har ju förekommit tidigare så varför inte igen | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-03-17 10:02 | |
![]() | Det ska bara tjejer få göra. Nej, jag skojade bara. I min bok är det självklart att alla ska få klä sig hur de vill och att folk som orkar hänga upp sig istället bör skaffa sig en hobby. Det ena behöver iofs inte utesluta det andra och man kan säkert göra en hobby av att hänga upp sig på typ DiLeva om man vill. | |
| vulcan | 2008-03-17 10:06 | |
![]() | Nu tycker jag att du är snudd på politiskt korrekt här. Borde ni inte bevaka era domäner lite bättre här så inte männen klampar in där också. Vem vet vad som blir nästa steg annars - vi kanske börjar kräva båda halva föräldraledigheten och att få ha vitt vin&räkor på våra grabbträffar utan att betraktas som smyggays! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-17 10:07 | |
![]() | Men snälla spelvärd flytta genast över denna tråd till seriöst. | |
| vulcan | 2008-03-17 10:10 | |
![]() | Nope - men om du föreslår en Queer-flik kan jag tänka mig att lägga fram förslaget till admin. I så fall låser vi den här tråden till att alltid ligga överst tycker jag. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-03-17 10:11 | |
![]() | Ni kommer aldrig kunna föda barn. Det räcker. ; ) Dessutom så vill jag snarare uppmuntra män att våga bära kjol och klänning om de vill. Det är ju så skönt. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-17 10:16 | |
![]() | Om vi hade velat så hade vi fött barn för länge sen! Men nu har vi så mycket annat viktigt för oss så vi hinner inte. Jag tror att jag personligen inte skulle behöva mer en tjugo minuter på mig för en normalförlossning. | |
| vulcan | 2008-03-17 10:29 | |
![]() | Vi skulle nog ynka oss rätt mycket är jag rädd om det var vi som låg där i krystposition. Fast vi skulle se ganska manliga ut i landstingets nattskjortor och stor mage! | |
| matss - Ej medlem längre | 2008-03-17 11:11 | |
![]() | Gariams inlägg om att föda barn får mig att tänka på en av mina absoluta favoritsagor, "Sagan om den rättvisa Gudrun". Den känns ständigt aktuell. www.flashback.info/s...p? t=253911 | |
| vulcan | 2008-03-17 11:32 | |
![]() | Hehe - ja den är fin. En annan gammal Tage-favorit ur Tankar från roten är en liten essä om hur världen skulle ha varit om män varit kvinnor och kvinnor män istället för tvärtom. "Det blir inget krig idag. Napoleon har mens." | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-17 11:38 | |
![]() | Gariam: Lätt att män kommer att kunna föda barn nån gg! Jag drömmer om att alla kommer att bli cybergeneticroboticmetabo licgenderfrolic nån gg, och då kommer även fiskar att kunna föda elefanter *Stark tro på den onda vetenskapen* Det där med bältesdilemmat hajar jag dock inte, själv har jag ett bälte som jag snott från en manlig kamrat. | |
| Sawawa | 2008-03-17 11:55 | |
![]() | Rättighet!? Och inte bara rättighet, en 'exklusiv rättighet'!? Jag vill gärna få in mina skärp i hällorna, för att annars tapar jag byxorna, så jag är väl rebellisk, eller manlig, och skiter i min exklusiva kvinnliga rättighet att få använda breda skärp. OMG. | |
| Sawawa | 2008-03-17 11:55 | |
![]() | tappar* | |