Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade28
Mobilspel
Pågående20 069

Forumkategorier

Användare Inlägg  
padam - Ej medlem längre2008-03-21 12:18
Antal inlägg: 2

personlig bild
Reglerna för personlig bild är väl aningen strikta? det verkar ju lättare att kvalificera för passfoto. Det skulle ju liva upp lite om även de som inte vill visa sitt ansiktet a la polisfoto fick lägga upp en bild.

Maybach2008-03-21 12:37
Antal inlägg: 2664

Ja, de är urlöjliga. Förstår inte varför de finns över huvud taget när ingen uppskattar dem.

sunbeam2008-03-21 13:16
Antal inlägg: 85

Hur skulle vi annars veta att Sanjaya Malakar från American Idol spelar här på betapet?

padam - Ej medlem längre2008-03-21 13:29
Antal inlägg: 2

mm, precis, jag borde väl försöka frigöra mig från mitt tvång att följa regler. det står bara så obehagligt tydligt hur min bild måste se ut så jag känner fröken från lågstadiet snegla över min axel när jag ska ladda upp bilden.

tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2008-03-21 14:31
Antal inlägg: 2979

Eftersom bilder visas utanför inloggningen av siten så måste ägaren till bilden vara den som äger rättigheten att visa dem också.
Annars kan Betapet.se bli stämda för utnyttjande av annans verk.

Därför e du tvungen att ha ett kort föreställande dig själv, det gör det också roligare att spela mot en verklig person än mot en låtsasfigur.

Vill ni diskutera reglerna kring fotografier skriv då ett mail till en spelvärd så får vi kontrollera det en gång till.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?