Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 22:45 | |
![]() | Tror du på spöken? Har du några historier berätta om varför du tror på andar och spöken? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:46 | |
![]() | svårt att somna? | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 22:46 | |
![]() | Alltid:) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:51 | |
![]() | Jag tror på andar, självklart. | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 22:52 | |
![]() | Jag med:) en massa med:) | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:53 | |
![]() | jag har en liten tomte på min axel... vi pratar ibland. Han har berättat om andarna - de finns. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:54 | |
![]() | Har träffat min mamma efter hennes död. Det va en underbar känsla. Min exman va med och upplevde också det hela, å han tror inte ett dugg på andar. Han blev livrädd,,, | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 23:13 | |
![]() | Åhhhhhhhhhh va coolt:) har en massa historier med:) bor i ett spökhus haha:) har satt igång många medier på lösa denna fråga. | |
| psychoekorre | 2008-03-21 23:14 | |
![]() | jaa självklart, jag tror på andar & spöken - tycker om sånt övernaturligt :) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:15 | |
![]() | Spännande, det e mycket intressant med andevärlden. Berätta gärna nåt om du vill;-) | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:24 | |
![]() | jag hade en man en gång... med riktigt dålig andedräkt. nästan spöklik | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 23:33 | |
![]() | Anledningen till att jag har satt igång massa medier beror på att det spökar här som jag sa, alla mina dörrar hemma har blivigt av med sina skruvar. stängda dörrar står plötsligt öppna. lampor blinkar, tänds och släks.känner sig ständigt iaktagen, ja dte var lite av allt som händer här, har sett saker som lyfter sig och flyttar sig också. Ringde hon som bodde här innan mig, hon hade vart med om precis samma grejer utom skruvarna på dörrarna, och även hon hade ringt den som bodde här innan henne... | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:34 | |
![]() | Jag har fått något som liknar ett spöke på bild. | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 23:34 | |
![]() | Detta är så skumt, jag var hos en medial för många år sedan och hon sa att en kvinna springer efter mig med en silver bricka, brickan skulle symoblisera något, minns ej vad. hon var väl min typ av skyddsängel, och hon berättade hur hennes klädsel va i detalj och att hon skulle finnas i en ägg formad alltså oval svart tavelram i denna klänning hos mina mor eller far föräldrar och är alltså en släkting till mig.(fotot skulle vara bland dom första alltså 1800 talet) Så var var jag hemma hos farmor där va den kvinnan i en oval svart ram , ett foto från 1800 talet samma käder som hon beskrev, svart uppknäppt klänning med vit krage som sitter emot halsen,och knut i håret.Jag frågade farmor vem kvinnan var och det var Augusta hennes farmor.jag kände direkt, det måste vara hon, sedan såg jag hennes man August, han va kopia av min pappa, och jag är väldigt lik min pappa. Senare med tiden så vaknade jag en natt av att en kvinna stod lutat över mig och tittade på mig, va helt hundra på det var hon. Sedan va jag och mamma hos en medial tillsammans och hon sa att mamma hade en kvinna hos sig som inte trivdes hon va sur gnällig osv, när det va min tur, sa hon snopet, den kvinnan som sitter surar hos din mamma tillhör dig, det är dig hon ska vara hos. och hon bad henne följa mig och mamma fick det lugnt hemma.Att hon va fast hos mamma är inte så konstigt, det är min mormor och morfars gamla hus, och jag bodde där som tonåring hos dom, flera år efter köpte mamma huset av dom. Nu så la jag in min farmor och farfars släkt på geni.com och hittade så mycket likheter Augusta dog 26 september 1946 jag föddes 26 september 1976 , hennes mamma dog 31 mars min mamma är född 31 mars. August hennes man föddes 1858 min mamma 1958 Augusta själv föddes 1854 min pappa föddes 1954.hon hade en son vid namn oskar, min bror heter Oscar.hennes son Johan föddes 1884 min syster Michaela 1984. hennes flicknamn va även Jansdotter min mammas nuvarande man heter Jan, finns massa små likheter, men just dom ovan chokade mig. Kanske hon är min skyddsängel:) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:35 | |
![]() | Uhgg att du vågar bo där!! Helt ok om man vet vem som spökar omkring sig som det jag berätta om min mamma. Men om man inte vet om det e en ond eller god ande så e det ju läskigt tycker jag;-)) | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 23:38 | |
![]() | Denna är inte god... har vaknat av att jag legat i en kista, kom inte ur den hur mycket jag än försökte, skrek till gubben hur länge som helst, tänd lampan jag kommer inte ut,så var vaken bra länge innan han tände... och allt annat som skruvar mm är ju inte snällt, och den vägrar försvinna då man ber den, därför har ja fåt massa hjälp från olika medier, oftas gratis faktiskt:) | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 23:39 | |
![]() | yayasout wowwwwwwwww va coolt, skulle jag vilja se:) | |
| DennisPlz | 2008-03-21 23:45 | |
![]() | Självklart finns spöken: Hjärnspöken. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:48 | |
![]() | Läste din blogg Alexiz,,,kusligt. Att du bara vågar bo där? Tycker lite synd om djuren;-( Hoppas det ordnar sig för er. | |
| Rabiat | 2008-03-21 23:53 | |
![]() | Hjärnspöken !? Jag bor med ett och det är inte nåt hjärnspöke.... | |