Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hannes75 - Ej medlem längre | 2008-03-22 11:02 | |
![]() | Beta-etikett Efter div etik/moral/etikett-frågor som tagits upp i forumet på sistone tänkte jag passa på att ställa följande fråga: Är det "fel" att gå in på en ledig plats hos någon som är mycket lägre rankad än man själv? Eftersom jag själv typ saknar tävlingsinstinkt och i princip alltid kan motstå en utmaning hur liten den än är, bryr jag mig inte om jag spelar mot någon som är bra eller dålig, men så läste jag på en annan spelsajt att det är osportsligt att gå in i lägre rankad spelares spel eftersom denna då kan känna sig (citat) "påhoppad". Är det så på beta med, eller? | |
| eloffe | 2008-03-22 11:04 | |
![]() | nej. jag tycker iallafall inte att det är osportsligt. | |
| Tettis | 2008-03-22 12:51 | |
![]() | Jag tycker det är schysst att gå in i ett spel med lägre ranking - då ger man ju motspelaren en chans att öka på sin ranking om h*n vinner eller inte förlorar så stort... | |
| erikd | 2008-03-22 12:54 | |
![]() | Så länge båda tycker det är OK ser jag inget fel i det. Man kan alltid neka en spelare som har för hög/låg rating. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-03-22 13:27 | |
![]() | Mm, så länge nekafunktionen finns så ser jag inget fel eller konstigt i det. | |
| Fruktskrutt | 2008-03-22 15:26 | |
![]() | Håller med! Man kan ju alltid neka om man inte vill. | |
| The_Viking | 2008-03-22 15:40 | |
![]() | När jag började spela så gick det uselt i början så jag hade under 1000 i rating ett bra tag och jag tyckte det var askul när personer med högre rating kom in. För det första så lärde jag mig mycket då och sen så skadade det inte med att man fick ordentliga pluspoäng i ratingen om man lyckades vinna. Så i mina ögon så är det helt ok. | |
| hannes75 - Ej medlem längre | 2008-03-23 19:30 | |
![]() | Tackar, tycker att jag fått svar på min fråga! | |